Vilken soppa!

Ja, Evvos grönsakssoppa va väldigt god alltså. Vad trodde ni jag menade, era skäggon?

Idag har jag skrivit på C-uppsatsen, varit på glasbanken med syrran, käkat soppa hos Evvo, chillat hos syrran och druckit te. Låter det slappt? Jo, det va de också ska ni veta. Men slappt behöver inte betyda tråkigt. Har haft det trevligt iaf :)

Imon blir det fest igen. Den här gången ska vi förfesta hos Lolli och sedan ska vi till Kåren är det tänkt. Ska bli roligt och jag hoppas att det kommer mycke folk. Ska supa och ha kul as usual! :D

I december hoppas jag på att vi åker till Lisebergs julmarknad, vilket vi antagligen också kommer göra, bara att vi får ta tåget istället för bil. I vår/sommar sen hoppas jag att det finns några mer än jag och Lolli och Anna som är sugna på att resa nånstans. Behöver inte vara något dyrt eller fint, det är sällskapet som är viktigast :D

Jo å sen hoppas jag på simhallen på fredag dag också...hehe, det va fan va mycke saker jag hoppas på då..hoppas någon slår in iaf :P

Nu ska jag lägga mig. Ska gymma tidigt imon... (VL)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0