Bakis

..har jag varit hela jävla dagen idag. Spydde ett antal ggr tidigare och har mått illa typ hela dagen i brist på mat. Orsak?

Igår va det försoningsgasque. Jag hade klätt mig i en alldeles vidrigt obekväm utstyrsel som ni kan beskåda här nedan :P



Gasquen va väl sådär men mellanfesten va rolig. Vi gjorde massa olika saker typ och sedan gick vi till kåren. Där fick vi reda på att det, för första gången antagligen, va för lite folk för att dom skulle släppa in oss. Lol på det säger jag! :D
Vi gick till Nyhem igen iaf och festade lite till. Jag va rätt så packad om man säger så och det fick jag tillbaka idag genom en fet jävla baksmälla. Det som räddade mig va iaf Anna som köpte bananer och annat skit till mig + Evvo som lagade grönsakssoppa och senare även äggröra till mig. Puss på dig, darling :)
Jag och Lolli spelade iaf nåt sorts memoryspel + att vi spelade TP där den eminente Fröken Creutz vann över moi ;P
Kollade på TV gjorde vi också..

Imon ska jag till Högskolebibblan på dagen och låna böcker i massor. Sedan kanske vi ska gå på bio på kvällen (Max Payne) och om inte så hoppas jag det blir en kul kväll med film här på Nyhem istället :)

Nu ska jag sova iaf..pallar inte att vara vid medvetande längre :P

Gonatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0