Besviken!

Vissa lampor är fortfarande tända och det gör mig besviken..

Anledningen till att jag skriver nu, när jag egentligen borde ha "slutspurtat" på Kåren, är simpel; det sög!

Dagen började annars med skola vid 10 och gym vid 12. Efter det va det hem och göra iordning för förfesten. Sedan bort till maxi och köpa saker till fajita-middagen som jag både betalade och lagade. Sedan gick vi upp till mig och förfestade och själva förfesten va väl helt ok (bilder får ni imon). Vet inte exakt vad vi gjorde men den va helt ok iaf. Sen bar det av till Kåren. Jag tänker inte ens anstränga mig att beskriva vad vi gjorde där eftersom jag är så jävla besviken på hela kvällen (på Kåren). Den sög av många anledningar..

Dom flesta va utklädda vilket va kul, men annars sög det. Vi gick hem pga av att det inte fanns någon kvar eller något att göra. Fy fan va B säger jag! Ska lägga mig nu och drömma om en fest som aldrig blir tråkig eller tar slut!

PS. Efterfest verkar inte vara ett ord som någon i den här staden förstår innebörden av..

Natt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du inte är sur för att vi gick hem i sånnafall får du va arg på mig jockepocke, för jag tyckte kåren sög och va sjukt trött, man kunde ju inte dansa ju. Men men jag tyckte iaf att det va himla kul att träffa dig iaf! <3 pussssss

2008-11-03 @ 11:05:14
Postat av: Jocki

hehe du e för söt Lottis ;) va grymt kul å träffa dig me!!! :D nä, jag va sur på att Kåren sög så himla hårt. Ville dansa ju :P puss på dig! <3

2008-11-03 @ 14:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0