Blå på onsdag?

Först och främst kan jag väl börja med att skriva vad jag gjort dom senaste dagarna; typ ingenting :P

I fredags gick jag, Anna och Lolli till Hemmakväll på dagen och hyrde film och köpte godis. Därefter gick jag och Anna till Högskolebibblan och lånade några b-iga böcker till min C-uppsats. På kvällen sen slingrade alla ner (upp för Lolli ;D) till Kicko och Gurra för att kolla på film. Vi kolla på Death Sentence som va sådär om jag ska va ärlig. Sedan blev det (som vanligt) Mario Kart Wii där jag är den enda som kör med ratt :D

Igår, lördag, började dagen med att jag rullade bort till gymmet vid 12, ensam as usual. Det mest spännande som hände där va väl att jag ökade på framsida-lår-övningen. Från 100 till 120 kg. Detta fick till följd att när jag skulle gå till toaletten utanför gymmet, vek sig mina ben. Kunde inte stå på dom och va tvungen att stretcha ett tag för att kunna det.
Efter gymmet gick jag hem och kollade på boll iaf. Detta gjorde jag fram tills typ lite i fem tror jag. Då gick Lolli och jag å handlade tacos som vi sedan förtärde hemma hos Lollita. Mmmm...tacos....

Sedan kollade vi på lite TV innan det va dags att slingra upp till Kicko igen. Där blev det The Comebacks och Mario Kart, som för övrigt är ett mycket frustrerande spel, fråga bara Gurra ;P

Sen gick jag hem och bajjade och la mig...typ..

Så nu kommer vi till frågan i rubriken alltså; ska vi va smurfar på onsdag? Jag skulle nog kunna klara av att smurfa loss iaf :D någon som har svar? Lolls? Evvs? Gammelsmurf?

Nu ska jag iaf käga. Anna kommer inte hem förren ikväll då hon uppenbarligen blev rätt....öhh....ähh....eh hon blev packad! .....sa hon :D hon e söt hon <3

17.00: West Ham - Arsenal -----> UP THE  GUNNERS!

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahaha, har ingen aning om vad vi ska vara på onsdag... fick idéen bearnaisesås av ngn, riktigt skoj!! hahahahah.. lr inte..

2008-10-26 @ 16:54:13
Postat av: Jocki

haha bearnaisås? Den får vi nog diskutera ;P

2008-10-26 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0