Ensam hemma..

..är vad jag kommer vara typ hela helgen. Alla flyr stan verkar det som. Evvo har redan stuckit till Vmo, Lollisen och Kicks drar till Gbg idag och Anna kommer inte heller va hemma eftersom hon ska jobba både fredag och lördag. Verkar som om jag får massor av tid för mig själv, vilket för mig som sällskapssjuk nite är särskilt kul. Dock tror jag att jag ska överleva ändå eftersom det finns något som kallas fotboll :)

Jag hoppas att Lolli har skitkul i Gbg på Chalmers Halloween-fest iaf och att hon festar för mig med :D en stooor kram till dig! :)

Annars är jag väl fortfarande besviken på gårdagens kår. Den sög verkligen stor get-dase. Jävla live-bajs-band! :@

Idag va jag inte ens bakis när jag vaknade. Gjorde la typ ingenting (förutom att städa efter gårdagen). Sedan stack jag bort till Evvo och spelade TP och slappade med Evvo och Lolli. Efter det drog jag opch Lolli, först upp till mig en snabbis, och sedan till Kicko och Gurra. Där blev det film och en massa jävla Mario Kart Wii; ett äckligt kul och frustrerande spel :P

Sedan har det la inte hänt något mer...eller inget som jag tänker berätta här iaf ;P

Imon ska jag gymma, försöka plugga lite och sedan typ kolla på TV och knarka godis. Woho! Not..

Min nya idol är annars kakmonstret. Hur jävla rolig som helst! Cooooooooooooooookieeeeeees!! :D

Nu blire sängen! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0