Halloween!

Jupp, imon är det Halloween. Kanske inte för resten av Sverige, men här i Halmstad..eller iaf på Högskolan är det Halloween. Kåren har sin årliga Halloween-kår och alla (nästan) brukar vara utklädda. Dom som inte är utklädda är antagligen så fula ändå så att dom inte behöver klä ut sig..

Va nere på stan innan me Lollis, Evvo å Kicks. Vi va och kollade på olika outfitar inför morgondagen men jag hittade ingen. Köpte dock en sak: fake-blod. Vad ska jag då hitta på med detta? Ja, jag ska inte va ett penn-troll som Lolli och Lotta iaf, även om det va lockande ;) det som gjorde det mindre lockande va dock att sprejen som dom skulle ha i håret (för att färga det) kunde sätta sig i färgat eller slingat hår. Jag har både och som ni vet :P
Jag bestämde mig iaf för att vara "överkörd av en skördetröska" istället. Ska klippa sönder några fula kläder och bloda ner mig lite (mycke!). Kommer bli grymt tror jag :D

Sen gick vi till g-banken och köpte drirra för att sedan "skaka av oss Kicko" (hon gick hem alltså ;P) och gå och fika borta på den vattniga porten (ett fik alltså :P). En mega-våffla blev det..
Sen gick vi till Snoia (Bokia alltså) och kollade runt lite för att sedan "göra oss av med Evvo" (hon gick till nån affär alltså). Lolls och jag slingrade hem iaf och här sitter jag nu och laddar ner musik tills imon då förfesten ska va här. Lotta, du kommer gilla min nya musiksmak ;)

Idag orkar jag inte göra något mer utan tänkte typ sitta och självdö, för att imon återuppstå och gå till skolan vid 10, gymma vid 12 och sedan göra mig iordning och laga fajita åt massa flickor :D

Nu däremot ska jag gå och hitta några fula kläder som jag kan ta sönder! Tjo!

Dagens låt: Eminem feat. Nate Dogg - Shake That Ass

Kommentarer
Postat av: Modern

Jag vet något som varit svart(en gång)som du inte ens behöver anstränga dig att ha sönder.......:o)

2008-10-29 @ 07:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0