Hot damn!

Innan jag snarrar om gårdagens och dagens händelser vill jag bara ta mig tid att berätta lite om ett av mina tidigare inlägg. Inlägget jag pratar om är naturligtvis "Jag har haft sex.." 
Idag (igår) när jag snarrade med min morsa före jobbet frågade hon mig om jag hade varit full eller hög när jag skrev inlägget. Hon sa att tonen var "neutral" och "skrämmande". Hon sa också att om jag hade varit fullt medveten om vad jag gjorde när jag skrev inlägget, ba det väldigt skickligt skrivet. Det är den biten jag inte förstår..

 Mitt svar på frågan är iaf: inget av dom. Jag får infall ibland. Just den kvällen fick jag ett infall, utan att vara onykter eller hög på någon drog, att skriva ett inlägg som inte hade något med något/någon att göra och som ingen förstod...inte ens jag själv. Jag tycker att jag har lyckats med detta. Sen får ni kalla mig knasboll om ni vill :)

Okej, för att gå över till mer aktuella händelser; igår gymmade jag eftersom jag skulle jobba på lördagen. Vi hade snarrat i torsdags om att vi kanske skulle ha fest, men jag hade inte särskilt höga förhoppningar om att det skulle bli av. Nu fick jag dock besked om att det skulle bli av och därför slingrade jag till Maxi och köpte olika drink-saker. Vid 18 kägade vi pirra hos Lolli och vid 19 började förfesten officiellt :P
Lite segstartad, men sedan blev det bara (insert rubriken here!) :D
Vi spelade Sanning och Konsekvens med mina inköpta kort. Tänker dock inte gå in på några smarriga detaljer då det finns för många av dom och jag skulle behöva rövigt länge för att räkna upp alla ;P jag kan ju iaf säga att det va grymt roligt! Sen kollade vi på Casanova och kägade godis och chips. En mycket trevlig kväll helt enkelt! :)

Idag tog jag, bakis, tåget till vbg för att jobba vid 14. Biljetthoran kostade 115 kr!!!!!! Från 72 till 115!!!! SJ, suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug min röööööööööööööööööv, era jävla sumprunkare!!!!!!!!!!!!! :@

Höll på att blåsa bort vid havet när jag kom till restaurangen. Resten av kvällen förflöt ganska enkelt då det va lugnt och inte så mycke att göra precis. Det roligaste som hände, förutom att jag knarkade cashew-nötter och drack två redbull vodka, va att jag hörde Lollis lillebrorsas namn på radiosporten. Det va typ någon champions league match mellan Hammarby och nåt Litauiskt lag (hanboll alltså). Uppenbarligen vann Hammarby så du får gratulera din brorra från mig Lolli ;D
Annars hände det som sagt inte ett skit. Fick som tur va skjuts hem av Sandra (thank you ;D) när vi skulle hem. Hade nog blåst ut till havs annars :P
Fick reda på att Arsenal hade kvitterat till 1-1 borta mot Sunderland i den 94:e minuten genom Fabregas. Fan va illa Arsenal spelar i ligan nu asså! Bedrövligt! Come on Gunners!!!!

Ringde Anna och kollade lite på TV. Nu blir det sängen eftersom jag ska upp så jag kan ta 12.19-tåget till Halmstad idag. Ikväll hoppas vi på att det blir bio, som det är sagt :)

Nu däremot blire sängen för mig! Snarf! 

Kommentarer
Postat av: Lolli

Aaa, min brysha e bääst :D

2008-10-05 @ 11:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0