I lick yo' ice cream..

..and yo' can lick my lollipop! Ungefär så känner jag nu. Glass är ju dessutom väldigt gott också! Sedan ska jag nog kunna hitta en klubba med någon god smak till dig. I wanna go to the candyshop! Give me what yo' got! Don't stop! Behöver jag säga mer liksom? Alla som inte dansar e våldtäktsmän! Gäller hela kvällen mellan tolv och fem! Tror nog inte att jag ska stå för mycket stilla nästa gång vi går ut. Man måste ju göra så gott man kan! Vill ju inte lämna stället som en våldtäktsman! Jag är ju ändå gans...gans..gans...ganska fin och omtänkssam, men sansad stil en våldtäktsman. Sen måste man ju också tänka på att I've got no money or no card to take you on a date. Sen kanske man också ska tänka på att I like you just the way you are. Sen kommer ju räknandet....eins zwei polizei polizei! Drei vier grenadier, fünf sechs alte hex, sieben acht gute nacht! Då frågar ni er säkert ja ja ja was ist los? Was ist das? Vad ska man svara på det förutom: oh oh oh oh!! Sedan kommer en annan sak som är viktig att jag berättar om. Nämligen att Usher is in da house! Jag kan bara säga yeah! Yeah! Shorty got down low and said come and get me! Yeah! Yeah! Men detta är nog inte riktigt vad ni ville höra. Tror att jag kan glädja er lite när jag säger: take me now baby here as I am! Hold me close, try and understand! Dom kan inte skada dig nu because the night belongs to us! Det gjorde er lite gladare väl? Om ni inte blev glada utav det borde ni iaf bli glada när jag säger Ey miss fatty fatty yu a murdah! Milli lovin di way yu twist and a turn up! Är inte helt säker på att jag förstod vad jag själv skrev där men en sak jag iaf förstår är att they lived in peace, not long ago! A mighty indian tribe! Men vindarna har vänt och nu har dom insett vissa saker. En av dessa saker är att love is a burning thing! And it makes a fiery ring! Sen föll jag ner i en ring av eld. Sean fortsatte det bara neråt ända tills jag kom på att the taste of love is sweet! When hearts like ours meet! Sedan föll jag för dig, som ett barn faktiskt. Sedan häde en sak: chiki chiki! Men va fan är det jag säger!? Vad jag menade va att ska vi älska så ska vi älska till Buddy Holly och ingen annan. Det får mig dessutom att tänka på att det blev karatefylla! Inte igen! Jag va ett svin mot er! Det blev karatefylla! Nej, så får det inte vara! I wanna love you but I better not touch! I wanna kiss you but I wanted to much! I wanna taste you but your lips are venomous poison! Där har ni det svart på vitt! Annars vill jag bara tillägga att you're the one that I want! Eller ska jag istället säga att som en boll kommer jag tillbaks till dig. Komsi komsi, komsi komsi! Nej, fy..jag tänker inte komma till dig din gamla snuskgubbe! Då skulle jag hellre balla da-li di-la! Balla di-la da-li! Shalalala! *dansar loss som en galning*

Glamour parties on your car!!!!!!!!!

*tillbaka efter dans-pausen*

Ähum! Harkel! Vart var vi nu? Jo, jag skulle just berätta att you've got the sweetest ass in the world! Du vet vem du är! Dai da da dararda dam da da! Annars kan jag också berätta att igår så va det en gång en liten fågel. Han bodde på landet och Roger hette han! Han ville leka med sina vänner men det satte jag stopp för ska ni veta! Fan också... *danspaus igen!*

Oj, nu är jag trött efter den låten! Haha! Måste bara fråga what are we supposed to do, now that the love is gone? Svara på den om ni kan! Jag vet bara att ......damn!! *dunk dunk*...ahh....*stänga av basen*...puhh! Höll på att skita ner mig av basen. Det va ju inte så bra kanske. Ungefär som när jag hörde någon säga: welcome back! To the sounds of the soul! Han sa också att det inte finns någon mjölk idag. Jag som ville ha! Det är bara att ...oh hot damn! This is my jam! ....shit! Nu kommer all skit på en gång!!! *danspauuuuuuuuus!!!!* ....Jocki out!

3, 6, 9 standing real fine, move it to you suck it to me one mo' time!
Get low, get low, get low, get low!
To the window, to the wall!
To the sweat drop down my balls!
To all you bitches crawl!
To all skeet skeet motherfuckers, all skeet skeet got damn!
To all skeet skeet motherfuckers, all skeet skeet got damn!


Fy helvete vad jag är trött nu!
Fan vad min blogg äger!!!! :D

Den som kan nämna namnet på alla låtarna som jag har smugglat in i texten får fan en spark i röven! Nä, seröst, en kyss i röven...nä...fan det blev ju fel...skit i röven (kan man ha). Om någon säger alla rätt ska jag fan käka en macka med tandkräm och kaviar på! :D
Ge gan i att ens försöka alltså!
Good night, biatches!

Kommentarer
Postat av: Lolli

Jockiii knäppis... hm, seriöst. Lite störd e du allt ;)

Vi ska dansa som fan när vi går ut nästa ggn... (kanske imorgon.. :D)

2008-10-07 @ 15:32:42
Postat av: Jocki

Wohoo!! :D hoppas det blir imon iaf..e grymt sugen på att shaka lite ass :D

2008-10-07 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0