Nostalgi!

A young boy goes to social services and tells them he has nowhere to live. "What about your parents?" asks the social worker. "No, they beat me," says the boy. "What about your grandparents?" says the social worker. "No, they beat me even harder!" says the boy. "Well ... where do you want to stay then?" replies the social worker. "Tottenham," says the boy. "They don't beat anyone."

Hahahaha höll på att bajja på mig av skratt när jag såg denna, och det stämmer ju fan också! :D

Annars har inte dagen varit mycke att hänga i julgranen (under den skulle jag kunna ligga dock, när jag fått på mig min utstyrsel imon :P). Va i skolan vid 10 och snarrade fotb...äh C-uppsats med Chris Allen (min lärare för er som inte vet). Ska skriva om skillnaderna mellan de Halländska och den Skånska dialekterna. 20 sidor ska jag få ihop på nåt jävla sätt. Jaja, det går nog. Not! ...eller jo :)

Ikväll blire Arsenal på TV6 mot Fenerbache borta. En svår match och jag räknar med mycket piggelinknarkande framför TV:n. Imon ska jag gymma vid 12 tänkte jag. Sedan ska jag la durra och svida om till en julklapp. Vid 16-tiden börjar förfesten och vid 18 börjar gasquen. Sedan blir det uppenbarligen mellanfest på bottenvåningen i mitt hus och sedan Kåren. Jag hoppas verkligen att vissa personer (Läs: Lolli) är danssugna för mina ben sladdrar av sig själva för tillfället ;D

Sedan, eftersom jag antagligen inte kommer ha tid att skriva imon, vill jag bara önska världens bästa Lolli lycka till på muntan på torsdag. You can do it! Pöss pårej! ;)

Sen kom jag på att det va grymt längesen jag utsatte er för någon ego-bild. Därför tänkte jag nu visa hur bra min träning funkar. Behöver inte köpa nån 6-pack till festen imon lixom ;P



                                         Ah det kändes skönt att ego:a av sig lite :P


Lite nostalgi är aldrig fel heller. Eller hur, Ägg-Nollan, Steffi-Nollan, Jocki-Nollan och Jill-Nollan? ;)



                                                   Hot damn! ;O



                                           General Tengil. Linnéa! :)



                                  Wohoo! Detta kommer gå bra ju! :D



                                                         ...eller inte! :P
               


                                    Hmm..vem är detta månntro? :)

Sen glömde jag en sak: vill önska Evvi lycka till på tentan hon med. You can also do it, girl! ;D pössa!

Slut på nostalgitrippen. Nu blire iaf CL! :D

See ya!

Kommentarer
Postat av: Eveeee

men hallå! får inte jag nåt lycka till..;)

2008-10-21 @ 19:02:49
Postat av: Linnéa

Hehe snygga bilder :)

2008-10-21 @ 19:34:22
URL: http://linneagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Jocki

Evvi: förlåt ;)



Linnéa: visst e dom :D

2008-10-21 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0