Paket på onsdag!

Förra veckan va det oktoberfest och då va det tyskt tema. Den här veckan är Jul-kul ett av två teman och detta tänkte jag följa.

Det va dock inte så lätt som man skulle kunna tro att hitta en outfit till onsdag. Dagen idag började väldigt tidigt (för mig). Redan 8 gick jag upp, käkade frurrost och sedan slingrade jag iväg i snålblåsten bort till gymmet. Där va det väl rätt så segt I guess men det gick. Efter gymmet gick jag hem och tog en snabb-durr för att sedan slingra ner till Lolli och ta följe med henne ner till stan. Jag va ute efter en outfit (och glasbanken då :P) medan Lolli, snäll som hon är, följde med som sällskap :)
Först gick vi till Myrorna. Tanken va att jag skulle hitta något brunt som jag kunde ha på mig så att jag liknade en pepparkaka. Det visade sig dock vara totalt omöjligt att hitta bruna kläder som passade för ändamålet. Vi va på Buttericks, men där hade dom bara Halloween-saker. Vi va på H&M, vi va på Åhléns, Team Sporti, Kappahl, men vi hittade inget. Därför gav vi upp och gick och köpte sprit istället.

När jag kom hem hade jag och Lolli en av våra vanliga msn-personligt-meddelande-konversationer :P där föreslog hon en massa olika saker jag kunde vara som antagligen inte alls var genomtänkta, men vad gör det lixom när en av dom va bra!? ;D
"Ett paket", skrev hon. Jag kollade i ett av mina skåp och vad ligger där? Jo, omslagspapper och tejp. Woho! Onsdagen är räddad! :D

Så här hade jag iaf tänkt mig det, och ni får säga om det låter vettigt :P

Tänkte linda in hela mig i omslagspapper. Byxor ska jag ha, men jag tänkte ha bar överkropp. Sen när jag tejpat på allt papper tänkte jag knyta ett fint snöre runt om mig så att jag ser ut som en julklapp. Rosetten ska va längst fram på bröstet och om man drar i den ska pappret ramla av och bringan titta fram. Det är fan naughty asså! Tänk er mig som en present! Halvnaken! :D

Jaja, det blir nog bra. Ska lägga mig nu iaf. Vill bara berätta att Kicko och Gurra va här innan och käkade wok (som Anna gjorde). Det va väldigt trevligt och det lär vi göra om snart igen :) dom gick dock när jag slog över till fotbollen...fan det händer alltid ju.... :P

Har C-uppsatssamtal imon vid 10 så nu blire sängen. Arsenal spelar borta mot Fenerbahce imon också så den ska vi se. Jaja, gonatt på alla grödor där ute!

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahhahaa....

tycker att polkagris va minst lika bra förslag ;)

du blir nog ett fin fint paket hörru... hahahaaaaa

2008-10-21 @ 10:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0