Slappa kvällar

Egentligen finns det inte så mycket att skriva om då dom senaste dagarna inte har bjudit på så många händelser värda att hetsa upp sig över. I torsdags lagade jag iaf tortilla-pizza åt Gurra, Kicko och Lolli. Det blev faktiskt riktigt bra och jag förbättrar mina matlagningskunskaper hela tiden :)
Efter pizzan gick vi ner till Kicko och kollade på film för att sedan spela Mario Kart Wii. Det va väl typ allt som hände :P

I fredags gymmade jag och Kicko vid 16. Sedan durrade jag och gick ner till Lolli. Bort till Hemmakväll för att köpa godis och sedan kollade vi på film igen. Efter fimen blev det en jäkla massa kortspelande, vilket sög eftersom jag sög ;P
Det va väl typ allt som hände :P

Igår kollade jag på fotboll från 14 till 18 typ. Jag såg bla Arsenal slå Everton med 3-1 på hemmaplan, vilket gjorde mig hes och glad. Efteråt gick jag ner till Lolli och vi bestämde oss för att ha en göra-ingenting-speciellt-kväll. Vi kollade på TV och sedan på den nya Indiana Jones-filmen. Därefter blev det Get Smart. Vi gjorde som sagt ingenting förutom att kolla på TV samt äta oss feta på godis. Dock va det en mycket rolig kväll då det kan va skönt att göra just ingenting ibland istället för allt festande som det blivit på sistone :)
Festande lär vi iaf få nog av på onsdag då det är gasque med "Lucia gone naughty" och "Jul kul" tema. Ska ner imon och köpa outfit tänkte jag. Det blir nog kul iaf :D

Där har ni det gott folk! Idag blir det boll och ikväll blire spöken! Annars, intet nytt på västfronten..

Dagens låt: Ying Yang Twins - Salt Shaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0