Streetfighter: Dreamstyle

Drömmar kan vara jävligt sjuka. Drömmar kan också vara väldigt roliga och dom kan också vara trevliga. Vissa drömmar är sjukare än andra. En sådan dröm är den drömmen jag hade i(går) morse. Jag kommer ihåg den hur tydligt som helst fortfarande. Varför? Jag drömde den precis innan jag vaknade + att den va ruggigt sjuk....och rolig :D

Jag brukar alltid vakna till framåt morgonen, bara för att somna om igen. Det coola är att, eftersom jag alltid brukar sova på sidan, har jag olika drömmar (oftast) beroende på om jag ligger på vänster eller höger sida. Ibland är det till och med så att drömmen jag har när jag sover på höger sida börjar vid ett tillfälle. Den pausar sedan när jag vänder mig till den vänstra sidan, för att fortsätta där den slutade när jag åter igen ligger på höger sida. Samma med vänster.
I vissa fall, dock, händer det som hände i morse; samma dröm fortsätter hela morgonen.

Just den här morgonen drömde jag en synnerligen konstig dröm. Jag kommer ihåg den som om det hade hänt i verkligenheten, vilket är rätt så ovanligt (dock har det hänt innan).

Drömmen började med att jag, eller jag i någon annan skepnad typ, stod mitt ute i vildmarken. Helt öde och bara kal mark så långt ögat kunde nå. Plötsligt blir jag omringad av massa byggnader och läktare med folk. Dom bara flyger in! Jag hör en högtalarröst som räknar ner från 3...2...1....FIGHT! I samma sekund som rösten säger "fight!" inser jag att det står en annan figur mitt emot mig. Jag kommer inte ihåg exakt hur han/hon såg ut men vi börjar iaf att slåss. Både han och jag får in slag på varandra och under tiden, i drömmen, tänker jag på olika knapp-kombinationer man kan trycka in för att göra vissa attacker. Jag trycker (inte fan vet jag hur) in en kombination och gör någon sorts super-attack som slår ut min motståndare. Publiken jublar typ och högtalarrösten säger något som jag tror lät som "fatality!" - ett uttryck som kommer från Mortal Combat.

Efter detta förvinner alla hus igen och jag står åter igen i vildmarken. Nu avbryts dock drömmen av att jag vaknar. Jag lägger mig på andra sidan och somnar, som jag brukar göra, snabbt om igen. Drömmen tar vid där den slutade. Nu kommer den sjukaste biten. Av någon outgrundlig anledning kommer Halmstads Högskola upp runt om mig och jag står typ mellan R-huset och Visionen. Det är mycket folk som är där och tittar och jag kan nämna flera stycken av dom jag brukar umgås med som va där (hoppas ni höll på mig, era as ;D). Min motståndare den här gången är, och jag skämtar fan inte, Kristina Hildebrand i egen fet person. "Fight" ljuder i högtalaren och vi sätter igång. Det börjar väl som förra fighten ungefär och om jag inte är helt ute och cyklar va Hildebrands attacker typ likadana som Hondas :P
I vilket fall som helst så kommer jag än en gång på att jag kan trycka in olika kombiationer på kontrollen. Precis när jag ska göra det händer dock en oväntad sak; jag, eller det jag ser iaf, förflyttas til någon annanstans för en stund och jag ser två händer som trycker på en kontroll. Kommer inte ihåg kombinationen men när min syn förflyttas tillbaka gör jag en attack mot Hildebrand som liknar Hadouken jävligt mycke. Den träffar och Hildebrand, äckligt nog, sprängs.

Nu blir det ännu sjukare, som om det inte va sjukt nog redan. I samma ögonblick som fettot sprängs, förflyttas jag till en tentasal, där jag sitter med tentan framför mig. Jag kollar på tentan och ser att det är tentan i Språkvetenskap som jag klarade för nån månad sen. Det cp:iga är dock att när jag höjer blicken, står en kärring där och säger att jag har fuskat. Jag frågar varför och får som svar: "du har för många korrekta svar". Det jävliga är att jag accepterar detta i drömmen som om det va fusk. Här slutar drömmen och jag vaknar upp. När jag vaknar (som så många andra gånger) tar det några sekunder för hjärnan att förstå var jag är, vem jag är, hur jag är och när jag är. Trodde för någon sekund att det hade hänt på riktigt :)

Om inte detta är sjukt så säg vad som är det :D

Jaja, livet går vidare. Hehe. Idag va jag iaf i skolan och hade lektion från 13-15. Sedan gymmade jag (behöver jag säga själv :P). Sedan en sväng förbi Lollita och sedan upp ochkolla på boll. Neologism. Det är ämnet som jag antagligen ska göra min C-uppsats om. Slå upp det eller Wiki:a det om ni vill ;)
Imon ska jag klippa mig. Big deal, tänker ni. Det är en big deal för mig iaf. Tänkte göra något radikalt den här gången iaf. Båda färga och slinga. Orkar inte ha långt hår mer och dessutom ser jag ju ut som en tjej då ;P
Va så säkra på att få se bilder imon på frillan :D

På fredag hoppas jag att någon är sugen på att festa lite kanske. Spelar ingen rol om det är många eller få. Kvalitét före kvantitet som det brukar heta :) om det inte blir fest..fine..då hittar jag på nåt annat istället :P
Lördag är dock förlagd till disken, vilket suger pöng, men men..pengar är ju p...äh skit på er.. :D

Dagens låt: oh hot damn! This is my jam! - hörde den och fick typ ett fest-cp-ryck! Feeeesta!!! :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahah , så cp du är jocke! ;)

2008-10-02 @ 11:48:49
Postat av: Jocki

Tack :D

2008-10-02 @ 12:09:45
Postat av: Lolli

hahahahahahaaa, vadå brawl-skadad!!!! :D

men kul e d...

2008-10-02 @ 15:07:58
Postat av: Jocki

haha kanske de :P

2008-10-02 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0