Svettig kväll vs mysig kväll

Nej, det är ingen fight. Jag ville bara göra en rolig artikel, gott folk! Gillar ni inte den, säger ni? Jaha....skit på er då! :D

Igår va det iaf dags för den första kåren på et bra tag (typ nån vecka :P). Det va, efter att vi varit i Lollis eminenta lgh några ggr i rad, dags för min lgh igen. Dagen till ära hade vissa jalapeños snappat soffa och tre fåtöljer från en annan våning och satt dom här uppe istället för den trasiga skiten som va här innan. Förfesten va, tyckte iaf jag, en aning trögstartad men kom igång så småningom. Ett avbrott hade den dock när folk gick in till Filé och kollade på Grey's Anatomy (say what!?). Därefter kollade jag i min lek-bok och hittade en ny, rolig lek som vi testade. Notera att vi gjorde den med vanliga glas istället för med shotglas då jag bara har fyra av den sorten:



Vid glasen stod olika drycker. Nämligen dessa: öl, cider, Twister (alkolärr), Smirnoff Vodka, Bacardi Black (Rom) och nån skit som Lolli hade i kylen (typ vodka och nån annan smörja). Sen spelade vi och Jill mådde väl inte så bra efter att hon fått dricka Bacardin :P
Den här leken va iaf väldigt rolig och stämningshöjande + att den fick alla att dricka! Nästa gång föreslår jag att vi börjar med den leken det första vi gör. Ingen behöver ju känna att man slösar dricka då alla kan bidra med en :)

Iaf, vid typ 23 gick vi mot kåren. Det va ingen kö så vi kom in jävligt fort. Eftersom jag, pga att jag va full som en röv, hade övertalats att ta på mig min overall, gick jag in för bara 20 spänn. Väl inne blev det först baren och sedan terassen. Sedan blev det lite dans på rock-golvet tills jag tröttnade och drog med Kicki och Anna ner till det grymma....låt oss säga skeet skeet-golvet :D
Alla grymma get low-låtar kom typ och jag och Anna dansade (slingrade snarare :P) tills jag va en sladdrande hög av svett. Det va grymt kul och det gör jag gärna om...snart!!! ;D

På vägen hem va jag full och kinkig. Anledningen till det första är alkohol och anledningen till det andra är Get Low. Mer än så säger jag inte då det är för jävla töntigt bara :P
En helt okej kväll iaf tycker jag. Men bara ok :)

Idag vaknade jag upp vid lite före 9 med en flärrig baksmälla. In i durren och i med treon i maggen så va jag mer eller mindre redo för skolan. Den gick faktiskt förvånansvärt bra måste jag säga och efteråt gick jag med Johan till Maxi och sedan hem och läste lite. Sedan snarrade jag me Lolli och vi bestämde oss för att slingra bort till Evvo för att glo på film. Sagt och gjort så mötte vi upp Evil Ivy vid Österskans och vi rullade vidare mot Hemmakväll. Gone Baby Gone blev det. Godis blev det också, vilket min mage brölar om nu :P kan va pirran jag åt också förresten :)
Filmen va kass, sällskapet desto bättre (även om det va nån som spillde äggröra i sängen ;D). Vi kollade även på lite TV och hade det allmänt "chill". Sedan följe med Lolli tillbaka och där slutar sagen för den här gången :)

Imon ska jag inte göra ett skit. Ska försöka plugga lite och sedan köpa godis typ. På kvällen får vi la se. Lollis syrra kommer å dom skulle ut å äta så jag bänkar mig väl framför TV:n och glor på nån van Damme film eller nåt :P på lördag hoppas vi på fest och att få träffa den omtalade syrran (om jag inte får äran att göra det tidigare förstås..man vet aldrig när man kan springa in i en Creutz..det kryllar bokstavligen av dom juuuuuuu ;D) hehe...nu ser ni att jag är trött så....nattinatt och pööööööööööööössssssssssss

Dagens låtar: all "Get low" låtar :D

Kommentarer
Postat av: Lolli.... CREUTZ

hahaa, det kryllar väl inte av Creutz i Halmstad heller! tacka vet jag Oaklakes inavel.. de e grejer d.. :D

2008-10-10 @ 10:24:19
Postat av: Jocki

haha :D

2008-10-10 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0