Tysk på onsdag!

På onsdag blir många av Högskolans studenter, mig inräknad, tyska. Eller nja, tyska kanske är att ta i, men vi ska iaf komma in i någon sorts tysk stämning är det tänkt. Det är nämligen tyskt tema på gasquen på onsdag och det är egentligen meningen att man ska klä ut sig till någon sorts tysk, men jag tror nog att vi kommer att nöja oss med en tysk flagga på kinden/kinderna. Om ingen annan har ett förslag på vad vi kan lägga till förstås? ;)

Annars ser vi fram mot förfest, gasque, mellanfest och sedan kåren. Det kommer nog bli kul tror jag..eller hoppas jag iaf :D

På torsdag ska andra saker ske. Jag ska nämligen försöka att inte förgifta Kicki och Gurra med min matlagning på kvällen där. Jag har lovat att överraska dom med något gott och jag brukar hålla vad jag lovar så jag ska hitta på någon god maträtt ska ni se :) sedan blir det la film eller nåt liknande om jag inte misstar mig helt..vilket jag sällan gör :P
Det ska bli kul iaf! Sedan gymmar jag nog på fredag istället för på lördag eftersom Kicki ville gymma då och om man kan få med en person på gymmet är det värt att rucka lite på rutinerna ;)

Imon ska jag annars, förutom att jag tänkte gymma då, dra ner till bibblan och lyssna samt kolla på Annas filmprojekt. Lollisen och Tohan ska också följa med, vilket jag tycker är bra eftersom då kan dom sitta och se intresserade ut då jag nog kommer få väldigt svårt att få upp intresset. Ska tänka mig Anna naken så kanske det blir lite roligare :D

Sedan kan jag ibland vara som en gammal sentimental kärring. Var kom det från, undrar ni säkert nu? Det säger jag inte. Bara en person som fattar vad jag menar ändå ;) ........ <3 till den personen iaf :)

Måste bara skriva till att jag valde Historia 1-30 som frikurs i vår. Jag valde alltså att inte läsa Engelska D ännu, vilket inte måste betyda att jag aldrig kommer läsa den. Men nu blir det historia iaf! Tjoho! :D

Glöm inte att välja innan onsdag alla ni som inte gjort det ännu! ;D

Nu tänkte jag gå å käka lite Chili Con Carne iaf. Vi får se när jag får ett infall nästa gång att skriva nåt cp:igt :P

Ciao!

Dagens låt: M.I.A - Paper Planes

Kommentarer
Postat av: Lollo

gött att du påminde... men nu e de gjort! eng 1-30 nästa termin :D

gasquen e eg. oktoberfest-tema, vad nu det betyder i klädval kan man ju googla sig till!!

2008-10-13 @ 20:02:44
Postat av: Anonym

feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel...

31-60 ska d ju va...

2008-10-13 @ 21:38:27
Postat av: Jocki

haha :D

2008-10-13 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0