Fun night out!

Igår hade iaf jag hur roligt som helst. Dagen började iofs som alla andra lördagar med att jag slingrade till gymmet vid 12-tiden. Efter gymmet cyklade jag ner till stan och glasbanken för att köpa sprit till kvällens fest hos Lolli. Därefter kollade jag lite på TV och durrade för att vid halv 6 gå ner till Lolli och kolla på handboll som en liten uppvärming till förfesten. Den va dock mer stämningssänkande än stämningshöjande :P

Lite senare käkade vi pirra och därefter spelade vi lite öl-spel och liknande. Detta gjorde vi ända tills det kom en massa lodisar och vi inte längre kund koncentrera oss. Eller dom kunde inte rättare sagt :P
Kommer inte ihåg exakt när vi drog till stan, men för omväxlings skull tog vi iaf en taxi dit. Vi gick direkt till Mårtenssons och slingrade in där. Väl inne tog vi en varsin dricka och en tequila och satte oss vid ett bord. Vid denna tidpunkten va vissa kvinnliga element väldigt fulla och vi bestämde oss för att gå och försöka dansa av oss fyllan (hennes mest :D). Knökfullt på dansgolvet och raggande på Flo Rida. Vet inte exakt när, men hon försvann iaf och resten av kvällen gick åt till att leta efter henne hela tiden. Lite dans hann vi dock med som tur va :)

Kvällen avslutades med en borttappad lapp och en jacka som vi inte fick hämta ut. Vi satt och väntade ett bra tag innan vi bestämde oss för att ta en taxi hem och fixa jackan idag istället. Vet inte hur det har gått med det men vi får la se..

Enligt mig en mycket rolig kväll. Förfesten va trevlig nästan hela tiden. Jag tycker dock den va roligare när vi bara va fyra pers, men det kan ju folk givetvis ha invändningar mot :) ute på stan, på Mårtenssons, va det faktiskt helt ok. Synd att man måste agera barnvakt till vissa bara. Men det va kul ändå. Vi dansade en hel del och det va bra musik tycker jag. Så på det stora hela, en mycket rolig kväll och kul att dansa med Lollis syrra. Hon är riktigt riktigt grym på att dansa ska du veta, Lolli :D det måste ligga i Creutz-blodet ;D

jaja, nu ska jag dirra och sen käka. Vi höres sooooooooooon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0