15,5 + 4 = trött!

Nu tar vi det hela från början här :)

I onsdags va det kårpub som vanligt. Och som vanligt va det förfest här (inget negativt med det dock). Förfesten va väl sådär om jag ska va helt ärlig. Det va inget fel på sällskapet eller så, utan det kändes bara avslaget på något sätt. Det va tyst som på Old Trafford. Den kom bara igång i slutet efter att Lolli börjat sjunga barnvisor :P
Min teori är denna; att det inte är varken personerna, spriten eller musiken det är fel på, utan lokalen. Med lokalen menar jag inte mnin lägenhet utan soffan utanför. Fråga er själva: hur många gånger har vi suttit och förfestat här? Är det verkligen kul? Skulle det inte vara roligt med ett miljöombyte?
Mitt förslag är alltså att vi omplacerar vår nästa förfest (på onsdag?) till en annan plats, och där lägger jag min personliga röst på Lollis fina och alldeles eminenta lägenhet ;) någon som har något annat förslag?

Iaf så gick vi till kåren som vanligt och där, tycker iaf jag, att det va mer dött än vanligt. Jag tänker inte gå in på det mer dock. Jag må ha överreagerat en aning men jag tror faktiskt att många skulle hålla med mig i samma situation.

I torsdags gick jg till skolan (bakis som ett nykläckt ägg) vid 10 för att möta mina demoner (läs: Cecilia). Det gick dock bra och efter lektionen gymmade jag själv eftersom ingen annan dök upp :P sedan gick jag till Nyhem och våldgästade Lolli. Där fick jag reda på, förutom att vissa människor kan hålla andan i 17 minuter under vatten (Go Oprah, it's your birthday :D), att det va planerat att gå ut på Club 4 på kvällen. Eftersom Anna jobbade kände jag för att hänga med....eller jag hade hängt med ändå...jag är skadad förstår ni...fest-skadad ;P
Vi gick först till Maxi och köpte tacos, sedan hem till Evvo och åt densamma för att sedan förfesta ett bra tag. Vi körde fyllelekar och annat skit som gjorde att man (läs: jag) blev rätt så dragen och började sjunga Get low tillsammans med Lolli på vägen ner till stan :P
Väl nere på stan gick vi till Mårtensson och lyssnade på kareoke och drack öl för att sedan upptäcka att Club 4 antagligen inte ens hade öppet (så va också fallet). Istället stannade vi och lyssnade på massa fulla rövar som sjäng falskt....vilket va kul :D

På redagen vaknade jag upp, bakfull som en sneknullad mussla. På dagen gjorde jag väl inte ett skit..inget som jag kommer ihåg iaf..men på kvällen gick jag och Anna + Martin och Lolli upp till Kicki och Gustavs lgh. Där spelade vi Smashbros (fan va kuuuuuuuuuuuuul :D) och kollade på film. Min tumme har fortfarande inte fått tillbaka all känsles efter TV-spelandet! Dumma prinsessa!! ;D

Vi satt nog hos Kicki till runt två-halvtre tror jag..

På morgonen gick jag upp 8. Tåget gick 9 så jag stress-durrade, stress-sket (tror fan jag missade toan) och stress-gick till stationen. Jag hann precis, vilket inte är likt mig då jag alltid brukar va i god tid, men men..
Jag stck hem en snabbis i Vbg innan jobbet som började vid 11. Resten är historia. Och med historia menar jag min längsta jävla arbetsdag någonsin. Igår, lördag, jobbade jag från 11.00 till 02.30, oavbrutet. Det är 15,5 timmar gott folk. Jag jobbade alltså nästan två arbetsdagar på en dag. Satan va sleten jag va när jag vaknade idag vid 08.30 och skulle ta mig upp till jobbet som började 09.30. Men jag klarade och gjorde fyra äckliga timmar till idag (dom va äckliga pga av att jag va/är förkyld + trött). Sedan tog jag tåget hit och här sitter jag nu, trött och sleten, men vid liv och typ 2000 spänn rikare på två dagar. Inte illa för en gröda som jag :)

Vi får la se när slavdrivaren (läs: Sandra ;D) ringer nästa gång..

Nu ska jag gå och slappa..see ya soon!

Helgens citat: Sandra till mig när jag precis hade diskat fyra bestick: "Torka dom!" - haha, slavdrivare! Kram på dig! :D

Kommentarer
Postat av: Lolli

Prinsessan Peach rockar apröööööv ska du veta, hon e grym... speciellt när hon använder sitt lilla paraplax å flyger en runda för att sedan sparka någon i huvudet med sina snygga pumps!!

Det får vi klart göra om :D

2008-09-15 @ 12:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0