Från "fattig" till "rik" - på en dag

Jupp, så är det. I förrgår hade jag 700 kr på mitt kortkonto (dock har jag 35 000 på mitt andra konto) och jag kände mig allmänt fattig för att vara mig. Sen fick jag min lön för arbetet i augusti. Den bestod av 8600 skinande riksdaler. Sen fick jag även in alla 30 hp på LADOKen vilket betydde Csn och ytterligare 8000. Nu är jag inte fattig längre, utan rik.........med studentmått mätt naturligtvis :)
Jag ska dock inte köpa något speciellt för pengarna så jag har en del sparat om man säger så..

Annars händer et väl inte särskilt mycke. Va i skolan idag och ska till skolan imon också. Ska välja ämne inom lingvistiken imorrn hade jag tänkt. Gym efter skolan och sedan läsa i boken (som jag nu läst 50/370 sidor av). Man kan la säga att jag har "stora förväntningar" på den................NOT!

Verkar som om jag ska gå på spexet på lördg också, om det nu inte blir något krångel med biljetterna dvs..ska bli intressant att se om det är så bra som folk säger...har mina tvivel...

På fredag hoppas vi på fest.....och lite gladare miner....

Imon (idag) hoppas vi på Arsenal-seger nere i Kiev..

Så...kort och koncist..

Natt!

Kommentarer
Postat av: lotta

Men jocke dit as! Du äger ju en halv förmögenhet! Hur kan du spara så mycket? , jag kan inte lägga undan ens 1 krona. Lönen är slut innan jag har fått den !!:S Gött jobbat! ;)

2008-09-18 @ 23:20:55
URL: http://lottasdagbok.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0