Har kollat på porr

Jaja, jag vet att rubriken anspelar på vissa oanständigheter, men jag får lov att komma tillbaka till det lite senare :D

Klockan kvart över tio ringde klockan idag. Durren va det första som besöktes. Precis när jag va nydurrad och fin(?) ringde mobilen. Det va en kärring från högskolan som ringde för att säga att lektionen idag va inställd. Uppenbarligen hade min lärares tåg fastnat någonstans i Sverige på vägen hit. Ovanligt. Not.
Detta gjorde så att mina planer ändrades en smula. Bestämde mig för att vänta på att Anna skulle komma hem och sedan dra ner till stan och köpa diverse saker + sprit i händelse av fest imorrn (onsdag). Annars sparas den helt enkelt till fredag. Varför jag säger fredag beror på att jag ska jobba på lördag vid 15 så då kan jag inte festa. Därför håller jag tummarna för att det, om det blir fest, blir på fredag :)

Vid lunch nån gång tog jag och Anna bussen (det regnade) ner till centrum. Där inhandlades lite trevliga kort och även massa alkohol.



Sedan slingrade vi hem igen och gjorde väl ingenting speciellt I guess. Anna bestämde sig iaf för att åka ner til Helsingborg och träffa Bålgetingen. Hennes tåg gick vid 16. Vid typ den tiden slingrade jag själv och några bullar + piggelin ner till Lolli som hade suttit och plågats i skolan hela dagen. Vi gjorde också ingenting...typ...men jag tyckte det va trevligt ändå...as usual ;)
Vid kvart i nio rullade jag upp till mig igen och det är här vi kommer till dagens rubrik; Arsenal utklassade Porto i Champions League med hela 4-0 på hemmaplan. Det va porr på hög nivå och det kunde ha blivit både 5, 6, 7, 8 eller till å med 9-0. En fröjd för ögat efter usel-matchen i lördags. Fortsättning följer om man säger så :P

Imorrn ska jag till skolan igen vid 13. Sen tänkte jag gymma och därefter höra mig för om det blir någon sorts utgång. Vet inte vad jag hoppas på om jag ska va ärlig. Skulle va kul att festa, men Kåren lockar inte jättemycke. Finns det nåt mellanting? :P

Annars är allt bra. Knarkar piggelin som en jävla....ähh...öhhh....knarkare! Det är gott! Säg inte emot! :D

Message till morsan: det går att kommentera inläggen :D ......dooooooo iiiiiit!!!

Nu ska jag och mina celluliter sova ;D

Bon nuit!

Kommentarer
Postat av: Den ömma modern

Jag är inte så säker på att du vill ha mina kommentarer.......

2008-10-01 @ 11:02:04
Postat av: Den oömma sonen

Hurså? Skäms du över din son? :D

2008-10-01 @ 11:20:10
Postat av: Lolli

Bacardin ser underbart äcklig ut hörru...

2008-10-01 @ 21:40:14
Postat av: Jocki

Du kan få smaka en slörk så får du avgöra själv ;)

2008-10-01 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0