Jag har haft sex..

..stycken äpplen i min kyl ett tag nu. Men ingen av dom va särskilt frågvis. Om man inte gör det mesta av situationen förstås. Men då krävs det även en del vinäger och vinyl. Nu ska vi dock inte gå in på varför jag heter som jag inte heter, utan istället varför jag heter som jag inte borde heta. Ett flodhästyngel knackade nämligen på min madrass igår, och vad ska man göra liksom? Man kan ju inte bara gå och kolla på 76 avsnitt av Hem till Gården. Eller kan man det? Jag menar, räknar man med att molnen ska veta allt, borde dom inte veta allt då? Då menar jag inte brödrosten som jag hade sönder förra julen. Den är i helvetet och redo att förtäras med lust och harmoni. Jag skulle till och med kunna påstå att jag är. Ja, ni vet, det finns ju många som tycker jag är. Ska jag va riktigt ärlig måste jag nog påstå, även jag, att jag är. Detta är jag fullt medveten om. Men som en gammal get en gång kacklade: "det finns ost i geten och smör i hyllan". Nu tänker väl ni att: "fan, han har inte alla krokodiler i stallet". Men det ska ni veta, jag är en mal av stort beträdande. Och hör sen! Fina fiskar lever ju inte så länge är det sagt i boken, men jag vet inte om pudeln håller med. Jag menar, osten hör ju inte hemma i bollen, den hör hemma i bågen, om ni förstår vad jag metar. Öring och aborre. Namnen är av stor betydelse för utredningen. Utan badkaret skulle inte tanten bli ren. Saltet gör ju sitt också, ska ni veta. Peppar peppar! En gul bil! Aj! Varför slog du kon i magen för? Sju stycken rättare sagt. Lucky number seven! Finns det något roligare än att ha s.....ju stycken kameler utanför ditt balkongfönster när man ska sova? Jag har då inte sett en enda! Egyptierna lurade kamelen. Sa att den va en orm. Kamelen trodde honom. Inte jag dock. Jag vet att han va en fluga. Spyfluga. Sluta åk runt så mycke, flugjävel, så slipper du spy hela tiden! Tiden är hel. Helan och halvan är halvdana, men inte hela tiden. Bara halva.....jorden är täckt av vatten. Nu ljög jag. Det är fult att lj......umsken är en del av kroppen. Många vet att kroppen är en del av ljumsken. Lika sant som att hönan kom före tuppen. Eller va det ägget? Ägget är en mystisk företeelse. En naturens nyck. Många har försökt kläcka gåtan med ägget, utan att misslyckas. Det brukar man annars göra om man försöker ragga på en väckarklocka. Den bara väcker dig ur din dröm. Sånna kan vara coola. Drömde att jag vaknade. Sedan märkte jag att jag drömde, så det räknas inte. Eller va jag vaken? Naken va jag iaf...........inte så länge brevbäraren kollade på. När han gick blev jag jehovas. Allt innebär att pizzan blev kall och osten blev varm. Det finns ingen som skriver som jag. I alla fall inte idag..

Kommentarer
Postat av: Lolli

Ohhhhh my... Jockii då! måste man spärra in dig på dårhus nu oxå?? knasboll...

;)

pösspåra

2008-09-23 @ 21:01:51
Postat av: Jocki

hehe jo jag kan va rätt så mongo ibland I guess :) pussa!

2008-09-23 @ 22:02:01
Postat av: lotta

jag skrattade så jag kissade på mig, fast bara lite, :D Jag måste nog kopiera det på mib blogg tror jag! haha

2008-09-23 @ 23:25:11
URL: http://lottasdagbok.bloggagrattis.se
Postat av: Jocki

Det går bra, men glöm inte att källhänvisa bara ;)

2008-09-24 @ 00:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0