Kul och skamligt

Så kan man beskriva kvällen igår.

Dagen igår började med att jag slingrade bort till gymmet vid 12-tiden. Det va meningen att Ägget också skulle va där men så blev naturligtvis inte fallet utan jag fick gymma själv som vanligt. Den enda fördelen med att gyma själv är att man får saker ordentligt gjorda + att det går snabbare. Evvo och Lolli efterlyses dock! ;)

Efter gymmet gick jag hem och kollade på boll. Detta gjorde jag ända fram tills Lolli kom hit vid 18. Anna jobbade så jag tänkte göra tortilla-pirra. Det gick faktiskt riktigt bra och blev minst lika lyckat som Carbonaran. Lolli överlevde iaf ;P
Nästa experiment-tillfälle kommer på torsdag så, Lolli, avboka alla fina restauranger du beställt bord på för Chef Jocki is in town och ska göra pastasås à la Jockis morsa ;D

Sedan, vid typ halv 8, gick vi ner mot stan för att bowla på B&B. Ägget, Evvo, jag, Lolli, Gurra, Kicki och Gurras kompis Andreas va med. Själva bowlingen gick väl inte särskilt bra (understatement of the year!) men det va iaf roligt :)
Därefter gick iaf jag, och tjejerna hem mot Nyhem igen för att spela TV-spel och äta oss feta på godis och chips :P
Spelandet höll på till typ halv 1 då alla sa att dom va trötta (utom jag typ). Men det va iaf en rolig kväll som jag gärna gör om...................om man bortser från en liten detalj..........Arsenal spelade halv 7 igår mot nykomlingen Hull City på hemmaplan i London. En säker seger var att vänta.....trodde jag och alla andra, men vad ser jag när jag tittar på text-Tv:n? Arsenal - Hull City 1 - 2!!!!!!!!!! Fy fan vad skamligt!!! Man FÅR bara inte förlora mot nykomlingar på hemmaplan om man ska ha en chans att vinna ligen. Det är skamligt och jag vet inte vad jag ska säga mer.....fy fan....

Jaja life goes on och idag hade jag och Anna planerat att ta en promenad upp mot galgberget då det är fint väder. Ikväll tänkte vi käka på Fox and Anchor. Vi får se helt enkelt :)

I fredags va det också fest förresten. Det va den roligaste förfesten på riktigt länge enligt mig. Vi spelade öl-spelet som vanligt men nu spelade vi även sanning eller konsekvens. Jupp det är ett fjortis-spel, men ack så roligt när man är full. Jag ska inte gå in närmare på vad som hände, men jag kan iaf nämna att man fick se både naken hud och slingrande tungor :P

So longkalsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0