Utsatta

Först och främst borde jag väl ge någon sorts förklaring till mitt förra inlägg. Problemet är bara att jag inte har någon. Iaf ingen vettig. Jag fick helt enkelt ett infall och bloggen blev mitt offer. Dock är jag man nog att erkänna att jag ibland kan vara lite...öhh...ehh...CP! Ja, just det! CP är ordet jag letade efter! Nuff said! ;D

För att gå vidare (så att ni glömmer mitt miffo-inlägg ;P) tänkte jag bara berätta lite om vad som hände i skolan idag. Jag och Johan hade väl inte riktigt gjort vår läxa och Anna Fåraf*tta va inte sen med att låta oss veta detta. Ingen kan klandra mig iaf eftersom kursen handlar om hur man skriver en C-uppsats i litteratur. Jag ska skriva min i lingvistik.

Saken blev ju inte bättre av att den enda andra personen, förutom jag och Johan, som va där, råkar vara en jävla pluggis som gör allt innan vi ens fått det. Hon hade naturligtvis gjort läxan, och det med fucking bravur! Vi gick således igenom allt från början och jag och Johan satt och ryckte på axlarna mest, medan pluggisen bajsade ut svar som en jävla ko  med rännskita. Så kom det då till den punkten där Fåraherden inte längre accepterade våra axelryckningar. Hon sa att vi skulle välja ett kapitel var i nån jävla röv-bok. Sedan skulle vi i tur och ordning gåfram till tavlan och skriva och "undervisa" alla andra (tre jävla själar) om ämnet. Jag och Johan, coola som vi är (om än långhåriga :P), höll våra håriga skallar kalla och gjorde vad vi skulle utan att briljera eller göra bort oss. Sedan kom näst kalldurr. Då va det dags att redogöra för den C-uppsatsen som vi (inte) hade sammanfattat. Låt mig säga så här: vi sög!

Resultatet av detta blev iaf att vi, istälet för en muntlig rapport på den, ska göra en 2 sidor lång rapport tills den 7 oktober. Fy fan! Som att man inte har nog med bajs redan! Jag känner mig som ett vietnamesiskt fem-dollarsluder under rusningstid! Haha! Klura ut den metaforen om du kan, din feta jävla *##%#%"%"!!!!!!!!!!

Nu är det också så att vi har en nätt liten bok på 370 sidor at läsa tills på torsdag. Dessutom 16 runk-frågor + nån jävla stjärt-text. Lycka till säger jag! Tack, Jocki!

Jaja! Imon har jag lovat att jobba iaf och eftersom jag själv ogillar människor som inte håller vad dom lovat, ska jag naturligtvis jobba. Blir en fröjd att stå i baren och servera sprit till en massa jävla sneknullade trafikljus!! Haha! Fan va bitter jag är!!! Haha! :D

Nä, jag är inte bitter egentligen. Det är bara att tänka på att det antagligen blir smashbros och Mariokart på torsdag kväll så blir man glad. Då ska det ägas! Eller hur, Lolli? ;)



                                                                    Snart igen?                                                     

Kommentarer
Postat av: lotta

Åh den bilden älskar jag!<3 Jag kanske kan komma nästnäst onsdag eller helg eller ngt ? Om ni inte är upptagna!? Det hade varit sketa kul! Muhahah! pusss

2008-09-24 @ 14:48:53
URL: http://lottasdagbok.bloggagratis.se
Postat av: Jocki

Du får komma när du vill :)

2008-09-24 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0