Välbefolkat..

..i min lilla lägenhet va det igår. Jag, Anna, Evvo, Johan (Ärke-Jalapeñon), Filé, Martin och Leo hade slingrat hit för att kolla på lite film. Tre filmer hade vi hyrt (3:10 to Yuma, The Signal och Walk Hard). Den mellersta va rätt så konstig om man säger så. Den första va väl sådär och den sista va bara kass. Sent blev det iaf och jag har för mig att grödorna slingrade hem vid typ 1-tiden.

Idag gick jag och gymmade vid 12 med Martin och Evvo. Ingen mer träningsvärk nu iaf :)
Sedan gjorde jag väl typ ingenting (as usual) och lite senare käkade jag mat och ännu senare kollade jag och Martin på fotboll här inne i min lgh. Vi satt i soffan och åt oss feta på allehanda delikatesser. Nu är vi två Jabba-the-huts :D
Annars har det väl inte hänt något. Fattar inte varför jag skriver egentligen...har väl ingen lust att lägga mig ännu typ :P

Imon ska jag göra....öhh...ingenting...och i övermorrn..ingenting....eller jo, jag ska nog gymma. På tisdag är det skola och sedan jobb i Vbg på kvällen. Men ni behöver inte oroa er, jag är tillbaka till festen på onsdag ;)
Sen nästa helg, när det såklart är grymt bra fotboll på TV, ska jag naturligtvis jobba hela helgen. Att det dessutom är "chefens" bröllop gör ju inte saken bättre precis. Han förtjänar inte ett bra bröllop, det aset :P

Men men, pengar är pengar, som någon jävla skäggröv sa nån gång...har inga financial problems iaf. Kommer ju dessutom få min csn + lön för augusti + skatteåterbäring exakt samtidigt...om typ en vecka så mig går det ingen nöd på :)
Har för mig att det va nån som förolämade mig gällande mina kläder nu i onsdags, men kommer inte på vem eller vad det va om...får la köpa lite nya kläder I guess..

Nä, nu blire sängen..pallar inte med att skriva mer skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0