ÄLSKAR FOTBOLL!

Okej, först och främst vill jag bara göra det klart för er att jag sett en jävla massa matcher genom mina dagar. Många bra, dåliga, medelmåttiga och superba matcher. Ikväll har jag sett den bästa matchen av alla!

Liverpool - Arsenal 4 - 4

Japp, bara reslutatet talar sitt tydliga språk! Vad det inte säger är att det var chans i varje anfall, massor av snygga finter och passningar + att vår alldeles egna lilla Tsar, Andreij Arshavin gjorde 4, ja ni ser rätt, 4(!!!!!!!!) mål på Anfield mot Liverpool i Premier League! Det är helt jävla sjukt om ni frågar mig! Höll på att avlida i varje anfall! Jag finner inte ord för hur bra den här matchen var och om de bra matcherna fortsätter komma som på löpande band såhär, kommer jag dö i förtid av en hjärtattack eller nåt :P

Till alla tvivlare där ute: konvertera till fotbollen! Ni kommer inte ångra er! :D

Gunners for life!

öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........................ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0