Blandat

Vet inte varför jag inte skrivit sen i torsdags, men jag skriver nu iaf så whatevva :P

Vad har jag gjort? I fredags va iaf jag och MJ borta på Bolmens och spelade lite boll. Nu hände det dock att jag på något konstigt sätt lyckades skjuta sönder min boll när jag sköt på mål, men som tur va hittade vi en annan, bättre, boll som vi lirade med och sedan tog med hem. Det va jävligt kul med lite inlägg och sånt iaf. Vid nästa fina väder går vi dit igen!
Igår såg jag först Arsenal åka ur FA-cupen genom att förlora mot Chelsea. Sedan var det fest. Festen va hemma hos några tjejer som jag inte kände. Det va jag, MJ och Anna som gick dit iaf. Sen va det lite annat folk där också. Vi gick sedan till Moon, vilket va rätt så kul även fast det inte va så mycke folk där. Sen blev det sängen..

Idag har jag både lirat och kollat på fotboll. Ska kolla på Most Haunted (grymt bra program för övrigt!) snart, men först Fotbollskanalen Europa. Imon blir det gym med MJ och sedan börja plugga inför tentan på fredag. Det va la allt för nu. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0