Chans till perfektion!

Japp, det är bara en sak som saknas för att den här veckan ska bli helt perfekt. Den saken är att Aston Villa förlorar imon mot Man Utd. Då är Arsenal 6 poäng före med 7 matcher kvar. Såhär är det därför att Arsenal idag vann över Man City med 2-0. Det var ren och skär fotbollsporr och det kunde lika gärna ha slutat 20-0. Adebayor (give him the ball and he'll score) gjorde båda målen och Fabregas assisterade till båda. Underbart att skåda och jag tror MJ håller med mig! :D

Annars har jag och MJ kollat på boll hela kvällen samt käkat pizza. Före det va jag iofs på gymmet samt att jag och MJ kickade lite boll ute i det grymt fina vädret. Anna försökte kicka lite hon också, men det såg mest ut som en handikappad säl :D

Imon är det också tänkt att vi ska grilla på kvällen (jag, Anna och MJ). Alla andra som vill va med kan dra åt helvete.

Anledningar till perfektion:

- G på historietentan
- Sommarjobbet fixat
- Arsenals fotbollsporr
- Blackburn-Tottenham 2-1
- (Aston Villa loosar imon)

Sen är veckan perfekt!

Perfektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0