Ferst me klassen!

Ja...jag e full nu som ni kanske kan se på min text hgär. Kom just he från kåren däre jag festat men klassen hela natten. Har även suttirt på Nyhem och chillat lite samt varit hemm hos Ebbe ocj förfestet. Det va helt okej om man ser till hella kvällen och det e kul att köassen vill festa lie tillasammans. Gillar alla mina klasskompisar men främst de som festar :P
En kul kväll helt enkelt med  en känsla att det va en liten förfest inför morrondagens valborgfestnde. Fan jag kan inte skriva så jag ska försöka fatta mig kort......jag har haft kul ikväll och imon kommer det säkert bli ännu roligare om alla bara bjudertill lite.... jag e full som en gnu just nu men det pelar ingen roll eftersom jag har en hel påse med o-bågar att tiullgå här i lägenheten...såg att Arsenal loooosade med 1-0 mot mAN  BVORTA OCKJSP I cl SEMIN..dET E LA OK....ABSOLUT VÄNFBART....FAN NU RÅKADE JAG TRYCKA PÅ CAPSLOCK OCKSÅ...NU LÄGGER JAG MIF...ZZZZZZZZZ.ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZFGZFDGDFHBDHBZGDBZGDNB .....HNJ,HJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0