Fy i helvete vilken match!

Japp, idag var det CL igen. Resultaten var 4-0 till Barca mot Bayern och 3-1 till Chelsea mot Liverpool sen förra veckan. Om vi struntar i den första matchen (som sluade 1-1 och således 5-1 sammanlagt), kan jag konstatera att jag just sett årets match inom Europeisk toppfotboll. Liverpool va alltså tvungna att göra 3 mål på Rövford ridge för att ens få till en förlängning. Omöjligt trodde jag och många andra! Efter första halvlek stod det 0-2 till Pool. Andra halvlek började med....ja, tre jävla mål för Chelsea som gick upp i en 3-2 ledning. Nu va alltså Pool tvungna att göra tre mål till för att gå vidare. 10 minuter kvar så det va ju inte en chans......trodde jag! 3-3 kom i 81:a och bara nån minut efter kommer 3-4! Va i helvete e detta? tänkte jag! Sedan avgjordes matchen definitivt i 89:e med 4-4 målet. Detta är fotboll, mina damer och märrar! I LOVE FOOTBALL! :D

Imon är det Arsenals tur att gå till semi genom att besegra Villarreal hemma på Emirates. Hoppas jag iaf :P

Annars har jag hjälpt Charlotte att plugga idag, vilket jag också ska göra imon. På lördag fick jag nys om nån fest som lät intressant. Vi får se hur det blir med det :)

Nu ska jag lägga mig. Upp å gymma imon..

Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0