Gråa hår i Varberg

Igår runt lunchtid fick jag skjuts av Anna upp till Varberg. Efter att ha käkat lunch stack sedan Anna ner till Ängelholm och jag gick ut på gräsplanen här utanför och spelade boll med lillebrorsan. Det va ruggigt fint väder så vi va ute en bra stund. Tekniken sitter väl inte riktigt ännu, men sommaren är lång så den kommer :)
På kvällen käkade jag påskmat, snarrade med föräldrar och kollade på film. Godis va också inblandat :P

Idag vaknade jag, grymt utvilad, vid halv 1. Jag gick upp, käkade frurrost och gick sedan ut och solade i trädgården. Sedan va det grill-lunch med h-burgare och körv. Efter detta gick jag ut och solade igen. Har fått lite färg allt :)
Efter solningen va det dags för fotboll på TV. Först såg jag första halvlek av Rom-derbyt (4-2 till Lazio), sedan gick jag över till datan tillsammans med illbattingen för att kolla på Wigan-Arsenal på en Ryssk stream. Väldigt bra bild måste jag säga. Bra kan man dock inte säga om Arsenals spel i första halvlek. Det va bedrövligt helt enkelt och vi låg under med 1-0 i paus med bud på mer mål för Wigan. I andra halvlek stack illbattingen och jobbade (McRövalds) och jag kollade vidare på matchen ensam. Det gjorde jag rätt i. Vid matchens slut stod det nämligen 1-4, i Arsenals favör. Porr och fyra olika målskyttar (i ordning: Walcott, Silvestre, Arshavin, Song). Mycket stark upphämtning och jag är stolt. På onsdag är det andra matchen i kvartsfinalen i CL mot Villarreal som gäller. Vinst även då tack!

Rubriken på det här inlägget? Hehe. Jo, det finns en baktanke med den också. Matchen gav mig gråa hår, bokstavligen talat. Hehe. Nä, bara skoja, Men gråa hår har jag fått. Inte pga fotbollen dock, utan pga att de för nån vecka sen blåa slingorna nu äbdrat färg och blivit gråa istället :P

Kolla in lite bilder nedan från Vbg :)

Annars är det också idag som jag firar S:t Totteringhams's Day! Det är den dagen då T*ttenham inte längre kan hinna ikapp Arsenal poängmässigt i ligan! Skål! :D

Åker tillbaka till H-stad imon kväll..

Nu: mer boll!




                                                                Börjar bli gammal ;)




                                                                        Illbatting




                                                                                  Puppa :)



                                                                       Attacked from behind :P



                                                                Hmm..har jag inte sett dig förut....? Hmm..




                                                                              Mitt rum är sig likt :)




                                                                  Nu jävlar, MJ, blir det åka av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0