Helt förstörd....på ett bra sätt :D

Igår bestod dagen av: 3 timmar tenta, som gick som vanligt: sådär. 4 timmar fotboll borta på Bolmens. Vi va ett rätt så stort gäng där borta, men det va typ bara jag MJ och Elias som bollade (jag mest :P). Sedan gick vi hem och sedan var det fest. Jag är således helt förstörd i hela kroppen. Hade kramp typ hela kvällen igår så fort jag rörde på benen. Dessutom blev jag stämplad på stortån, fick en armbåge i maggen och Elias knä i sidan. Men jag är inte bitter, det är så fotboll ska va :)

Idag är det tänkt att jag ska kolla på lite boll. Ikväll ska vi nog grilla här ute och sedan är det fest igen. Vi får se hur det går..

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0