Lista..

Känner mig rätt så seg idag och min hals krånglar lite. Tror att det är en förkylning som vill komma fram men känner jag mitt immunförsvar rätt så släpps den inte igenom. Har inte varit riktigt förkyld sen lumpen. Kommer vara kärv i halsen i några dagar och sen är det borta. Eftersom jag pluggat hela dagen och är seg får ni nöja er med en sån där lista som folk brukar göra. Inte min stil jag vet, men vafan, det är jag som bestämmer..


Vad heter du: Jocke
Var bor du: Halmstad
Trivs du där: absolut!
Brukar du läsa horoskop: nix! Står bara massa strunt ändå..
Har du körkort: nix

Favoritdjur: gnu och marsvin :)
Festar du mycket: det måste jag väl säga att jag gör en del ja..
Sprit, cider, vin eller öl: de två förstnämda helst, men allt går ner (speciellt om det är gratis)
Antal kuddar i sängen: två
Äger du ett busskort: nä, men har gjort (cooooooolt va?!)

Vad åt du till frukost: lunch
Har du haft sex idag: nix
Nästa mål i ditt liv: klara tentan i historia på fredag
Hur svarar du i mobilen: brukar väl bli ett "hallå", men kan bli ett "'sup dawg!?" om jag är på det humöret :P
Antal timmar sömn inatt: satt uppe till två å kollade på Most Haunted så..typ 8..
Sov du ensam: nix

Din hobby: om fotboll i alla dess former räknas, så visst!
Vad är det för veckodag? tisdag
Vad åt du senast: en ost-marra
Vem fick du sms av senast: Charlotte
Vem ringde dig senast: Rulltårtan

Godaste ölen du druckit: Heineken gillar jag..
Vilka hårfärger har du haft: massa varianter av brun, blont, nästan guld, svart, blå, grå
Vad såg du senast på TV: Hammarby-Djurgården på Canal+
Vad läser du för bok just nu: A History of World Societies
Skostorlek: 44,5 typ

Hårfärg: Svart med gråa slingor
Är du kär i någon: nix, om inte alla Arsenalspelare räknas förstås..
Önskar du att du bodde någon annanstans: nix
Dricker du: mycke och ofta..hehe, nä men dricka bör man...vatten å sånt typ...
Vilken parfym använder du: Boss

Vilka skor använder du: vita Nike, Adidas-fotbollsskor..
Dagens klädsel: lila mjukisbyrror, gul t-shirt, svart luvtröja och svarta strumpor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0