Plugghjälp

Idag började dagen som så många andra (4) dagar i veckan: med gym. Efter gymmet hade jag knappt hunnit hem innan Charlotte ringde mig och frågade om jag kunde "hålla föreläsning" för henne. Jag sa att det kunde jag :P
Vid 15 kom hon hit och vi satte oss ner och började plugga lite. Jag har ju redan klarat tentan som hon ska göra, men jag tycker det är helt utmärkt att läsa allt igen så att det fastnar. Jag ska ju ändå bli historialärare är det ju tänkt :)
Vi pluggade väl till ungefär halv 6 tror jag innan hon skulle bort och träna.

Lite senare gick jag och rulltårtan bort till KB (Kina Box) och köpte käk. Vi käkade sedan upp käket med våra käkar. Sen käk....haha..bara skoja...nä, sedan kom MJ hit och kollade på HIF-IFK med mig. Rätt så tråkig match, men jag behöver bara vänta tills 20.45 imon för att få se bättre fotboll. Då är det nämligen dags för kvartsfinal i Champions League; Villareal-Arsenal. Är redan nervös så att jag håller på att soila myself! Kommer bli en pirrig kväll :P

Imon på dagen ska jag annars till skolan vid 12 och sedan ldda inför matchen om inget annat dyker upp. Någon gånh i veckan, när vädret är tillräckligt bra, ska vi också grilla. Alla som jag tycker om är välkomna att vara med, vilket innebär att typ MJ, Anna och Linn får vara med ;P haha nä, men spett och potatissallad ska bli gott! :D

På torsdag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men på fredag däremot ska jag åka hem till Varberg ch fira påsk. På lördag hörde jag att dom väntade fint väder också så då ska jag ta på fotbollsdojjerna och dra med min illbatting till lillebror ut ochspela boll. Får hoppas att hydran inte jobbar på Donken då bara..

Annars har jag väl inget mer att tillägga för tillfället. Den här veckan började väl inte riktigt lika bra som förra eftersom jag fick en finne på hakan innan, men det blir säkert bättre ;P

Fallos åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0