Sommarjobb!

Japp, det gick fan lika lätt i år igen! Det gäller att ha kontakter i sånna här tider. Mitt förra år på Hus 13 på Fästningen i Varberg gjorde uppenbarligen intryck då jag fått jobb där igen. Med tanke på att jag sammanlagt tjänade över 50000 förra året så är jag rätt så nöjd :)

Skriver mer sen..

20.59:

Jo, den här veckan har inte varit den sämsta veckan det här året direkt. Om jag ska vara ärlig så har det, hittils, varit den bästa. Det enda som behövs för att göra veckan fullständig är att Arsenal vinner mot Manchester City vid 16 imon. Då är det officiellt den bästa veckan so far 2009! :)
Vad gör den här veckan så bra då? Jo, i början av veckan var det som vilken vecka som helst. I onsdags hade vi först seminarie. Det gick hur bra som helst. På kvällen var det fest och det va väldigt roligt + att jag hittade en ny "danspartner" (som inte bara står och svajar fram och tillbaka som en slapp jävla fallos). Haha....fallos.. xD
I torsdags va veckan fortfarande en alldeles vanlig vecka. Den började med bakfylla och fortsatte i glädje. Tog nämligen en rätt så lång promenad med Anna. På denna promenaden hämtade jag även ut min tenta, vilken jag klarade med två poängs marginal. Underbart skönt att slippa göra omtenta på långfredagen! Torsdagen va alltså räddad. Idag började dagen med gym. Sedan käkade jag och Anna Max-mat ute i solen (det fina vädret håller i sig). Sedan gick Anna in till sig och jag satte mig vid datorn. Bredvid det lilla brevet på msn, inom parentes, stod en liten (1). Gick in och kollade som vanligt, antagandes att det var från Rövbook som vanligt. Hus 13 stod det som avsändare. Jag hade ju skickat en förfrågan (inget CV dock) till dem igår och nu har jag alltså fått svar. Det stod att om jag ville så hade jag jobb där i sommar, kort och gott. Jag gillar speciellt den här meningen från min chef:

"Jag skippar all moralpredikan, det finns ändå bara en som du!"

Där snackar vi om att ha gjort intryck! Haha! :D

Jag tackade iaf ja och jag ska, förutom att jobba under juni, juli och augusti, även jobba lite i maj redan. Tjänade ju som sagt lite över 50000 förra sommaren (dricks inräknad) så jag kan inte annat än vara nöjd. Att jobbet än en gång är i Varberg spelar inte så stor roll. Att jag antagligen får jobba sex dagar i veckan spelar inte heller så stor roll. Pengar är trevligt ju! När jag är ledig kommer jag dock vara i Halmstad. Har egentligen ingen anledning att vara här under sommaren ändå. Den personen som jag ville umgås med umgås jag inte med längre så det spelar ingen roll. Synd på Liseberg dock, men jag hittar nån annan som vill åka dit i sommar :)

Vinner Arsenal imon är veckan således fulländad. Ska kolla på boll hela dagen (14-00) med MJ imon är det tänkt. Hoppas även att Jenny vill komma och kolla lite. Ska bli underbart kul. Men först gym dock!

Nu ska jag återgå till TV:n. Skriver mer imon efter all boll!

21.25:

Haha va bara tvungen att skriva att jag nyss blev uppringd av två gamla lumparpolare (från Norrköping/Linköping). Dom verkar vara lika fuckade i huvet idag som dom va då. Haha!

Sen glömde jag säga att jag bokat tid hos studievägledaren också. På onsdag 10.15 blir det av. Ska bli intressant..

Dagens låt: ni kan välja nån, jag pallar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0