Ägde!

Hade seminarium på kvinnans roll under vikingatiden idag i skolan. Först delades vi in i tre grupper med fyra pers i varje grupp. Sen diskuterade vi olika frågor och sedan slogs alla grupper ihop för att diskutera i klassen, med min lärare Ralf som ledare typ. Låt oss säga såhär: det gick bra! :P
Ralf refererade inte mindre än tre ggr till den uppgiften jag skickade in igår. Då vet man fan att det va bra det man skrev :D

För övrigt? Nädu, det har fan inte hänt mycke. Va inne hos Filé en stund innan idag. Sen käkade jag Kina Box med Anna. Sedan har jag kollat på Debatt och Uppdrag Granskning. Intressant tycker jag. Minder intressant är att Halmstad just nu är fullt med snö. Hatar snö. Den brukar dock inte ligga så länge här på West Side så vi får hoppas att den försvinner snart :P

Imon ska jag gymma vid 11 med Elias iaf. Sedan vette fan. Har ju fan inga läxor eller nåt så jag vet inte vad jag ska göra. Tvätta ska jag imon kväll iaf. Godis ska jag också ha! Kanske hyr en film och laddar inför lördag. På lördag är det ju fest. Enligt mina beräkningar på folk som kommer (hittils alltså), kan vi nog räkna med minst 15 pers iaf. Det duger gott och väl för mig :) sen blire ju stan också och då spelar det ingen roll hur många man är! Dansa! :D

Nu ska jag gå och sprutlackera toan innan jag lägger mig. Skriver mer imon....typ..

Dagens låt: Ying Yang Twins - Salt Shaker (alltså, det finns fan ingen bättre låt att spela med hög volym! Det dunkar fan i hela huset när...shawty cruuunk on the floor wide open!!!! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0