Arrr, mateys!

Har återhämtat mig från i lördags nu. Det tog sin lilla tid, men nu är jag mitt gamla jag igen.....hehe, nä jag bara skoja! Baksmällan gick över redan igår, men den va rätt så seg, antagligen för att jag la mig halv 9 i söndags morgon och gick upp vid 17 samma dag :P

Idag har jag annars hunnit med en sväng på gymmet med MJ och Elias. Dom är väl inte dom bästa gym-kompisarna om man vill ha folk som verkligen GYMMAR, men jag är nöjd ändå. Mycket roligare att inte behöva vara ensam på gymmet med mina svällande muskler hela tiden ;)

Efter gymmet gick jag hem och städade upp lördagen. Den satt riktigt hårt kan jag säga :P

Därefter åkte jag och Anna ner till stan där jag handlade lite saker till onsdag. Onsdag ja! På onsdag är det nämligen pirattema på kåren och jag hade väl tänkt gå. Därför har jag fixat lite diverse kläder och smink. Lovar att jag ska ta en bild på mig själv innan festen på onsdag :D

Nu ska jag kolla på Hull-Sp*rs. Imon är det skola 12.15-14 och sedan ska jag träffa Johanna :)

Så nu..... th' Davy Jones wit ye'!!!


Kommentarer
Postat av: jenny

jo men det var tre helt okej matcher. förutom att tottenham vann i hull då... och på old trafford satt vi bland bortafansen, så det var synd att inte de vann.

2009-02-24 @ 23:16:10
URL: http://jennners.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0