Chilly evening

Och då menar jag inte att det va kallt här inne, om ni förstår mig ;)

Vad har jag gjort en fredag som den här då? Gymmet brsökte jag i varje fall vid 11 idag. Sällskapet idag bestod av MJ och Elias. Johan skulle också följt med, men han öppnade inte dörren när jag va förbi där. Efter gymmet gick jag hem och dirrade och städade. Sedan började allvaret. Eller ja, slappandet började rättare sagt :P
Efter att jag durrat lagade jag tortillapizza till mig själv. Den blev utsökt by the way :)
Sedan satte jag mitt vältränade arsle i soffan.....................och där stannade det hela kvällen.....fram tills nu då...
Har kollat på lite Johnny Cash och lite Dirty Sanchez bland annat. Det sistnämnda är totalt jävla vedervärdigt (roligt), då dom först fettsög en snubbe och sedan drack upp fettet som kom ut ur honom. Höll på och spy här i soffan...dom spydde på riktigt :P

Jo, sen blev jag visst inbjuden till att spela biljard på B&B imon också. Ska dit med Johanna och några av hennes Mfp-kompisar (tror jag iaf att dom är). Biljard är väl inte den sporten jag är bäst på, men jag har en tendens att vara rätt så bra i dom flesta sporter så jag räknar med seger :D

Ska även gymma imon igen vid 12 och sen kolla på lite boll. Arsenal-Fulham ni vet..

Annars vill jag bara säga grattis på födelsedan till vår alldeles egna Kalmar FF-nörd.......*trumvirvel*..... Martin "MJ" Johansson!!! Må dina p-kulor aldrig ramla av!! :D

Nu ska jag lägga mig....thohej!

Dagens låt(ar): RusseTunes - Ad Egnedas 09
                             RusseTunes - Until Sunrise 07

Norge äger inom techno! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0