Fest med mersmak!

Igår va det onsdag. Onsdagar inom studentlivet brukar betyda, iaf här i Halmstad, att man går til Kåren. Så va även fallet igår. Hade C-uppsatssnarr och gymmade på morgonen och sedan kirrade jag lite inför festen. Vid 7 kom den igång. Tycker det va en helt ok förfest. Vid något tillfälle skulle jag gissat på att det kanske va runt 30 pers här. Inte illa alls! :)
Kåren va också ok. Tror vi kom dit runt tolv och jag inledde som vanligt med min obligatoriska San Franscisco. Mumma! Sedan dansade jag all night long...eller ja, tills haket stängde vill säga ;)

Kåren den här gången va speciell. Jag är inte en person som brukar ragga runt på dansgolvet och hålla på att slingra mig till slingriga låtar. Den här gången va detta dock fallet :D
Vet inte med hur många tjejer (och transor!) jag dansade med. Det blev rätt så närgånget vissa stunder, men det har jag la inget emot I guess :P

Vid lite i två hade jag följe hem med Therese och hennes kompis Johanna. Det visade sig dock att hem i detta fallet va min lgh. Vi gjorde ett tappert försök att kolla på lite film, men det gick inte så bra. Sov på soffan inatt i fosterställning hela natten. Va rätt så stel när jag vaknade kan jag säga :P
T och J sov i min säng och hade Crabby som huvudkudde. Stackars Crabby! Han ska få en massage sen som kompensation..

Vaknade typ vid 10 och medan vi kägade frurrost kollade vi på Borat. Hilarious! :D

Vid 12.15 gick jag til skolan och höll på att somna där...mer än vanligt. Hade det varit ett annat ämne än Romarriket hade jag definitivt somnat :P

Nu kom Anna hit så jag ska käka den bästa bakismaten som finns: nämligen Tortillapizza! :D

Skriver mer nån annan gång ;)

Å jo, en sak till förresten. Ät aldrig korv direkt efter ni kommit ut från Kåren. Jag gjorde det igår och lyckades bita av en bit av min tunga :P spottade blod hela vägen hem och sköljde med cola. Haha :D ont som faen gör det iaf..

Dagens låt: Will.I.Am - I got it from my mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0