Festlig vecka!

Kan ju inte påstå att det har hänt särskilt mycket sen jag skrev senast...när det nu va :P
Har läst, fast inte det jag borde läsa, utan jag fastnade i min Slag-bok istället. Hur intressant som helst jue!! :D
Har iaf gymmat idag och det är väl det enda som rullar på som det ska, gym 4 ggr i veckan. Känner mig starkare än jag gjorde innan så jag vet att det funkar. Imon ska jag iaf till skolan 12.15. Sedan tänkte jag på nåt sätt slingra till en av glasbankerna som finns i den här stan. Det är nämligen fest på onsdag. Den officiella titeln är "Inflyttningsfest för Leo", men det är bara en vanlig jävla fest :P

Titeln verkar dock funka då det redan är över tio pers som anmält sig som "kommer"...

Som vanligt är det också jag som står för lokalen, i form av min lgh med tillhörande korridor. Folk kan inte få nog av min cruuuuuunk helt enkelt! :D

På torsdag och fredag vette fan vad jag ska göra, men på lördag, då jävlar blire fest igen!!! Då ska jag nämligen upp till Gbg och träffa Lottisen!! Ska bli hur kul som helst! Om nån annan följer med återstår att se, men mig spelar det ingen roll vilket. Att få träffa Lottis räcker för mig! <3

Längre än så har jag inte planerat...

Vill också göra er uppmärksamma på att det snart är ett år sen jag började blogga. Det ni! :D

Dagens låt och tillika uppvärmning inför onsdag: "go go go go go Shawty! It's your birthday!.." ja, ni vet hur den går, dawgs! :D

Kommentarer
Postat av: hmm...

grattis i förskott på ettårsdagen

2009-02-03 @ 12:35:10
Postat av: Jocki

Tackar :)

2009-02-03 @ 15:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0