Frälsaren?

Idag runt 18 blev det klart att den Rysske landslagsspelaren Andrei Arshavin är klar för tre år i Arsenal. Detta kom som ett mycket trevligt besked då Arsenals spel på sista tiden minst sagt har lämnat mycket att önska. Nu får vi se om han är med mot Sp*rs på söndag eller inte, men i vilket fall som helst så är han mycket välkommen! :)

Annars har det inte hänt så mycke. Va i skolan vid 12-14 idag. Antikens Grekland va ämnet, vilket va intressant men skolans lokaler utsöndrar nåt ämne som gör en trött :P
Hade följe med en tjej i klassen på vägen hem. Charlotte heter hon och det finns till och med en möjlighet att hon kommer på festen imon. Kul i så fall. Till skillnad från alla bönder så tycker jag bara det är kul med nytt folk i gemenskapen. Verkar vara schysst :)
Jo, om du läser detta Evve: hon sa att hon va från Värnamo och då va jag tvungen att nämna dig. Hon kände igen ditt namn när jag sa det. Vet inte vad hon heter i efternamn men det kan jag ta reda på ;)

Annars har jag varit på bibblan och fixat det sista på C-uppsatsen. Imorrn vid 10 ska skiten avslutas för gott! Ska bli skönt att bli av med den! Efter det ska jag gymma och sedan hem och kirra lite saker inför festen..typ torka bort allt bajs från väggarna inne på toan och så..

På kvällen imon är det som sagt fest. Inflyttningsfest för Leo rättare sagt, men det är bara en täckmantel för en vanlig jävla suparfest :P kul ska det bli iaf!

Torsdag är det skola igen. Fredag ska jag göra något..typ. Lördag är det GBG! :D

Nu ska jag läsa om lite fler slag i min eminenta bok som jag fick i julklapp. Är på Slaget vid Austerlitz nu. Go, Nappe! :D

Skriver mer i övermorrn efter festen!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0