Glömde hjärnan..

....på Kåren igår känns det som :P

Därför orkar jag inte riktigt tänka på vad jag ska skriva just nu. Men jag vet iaf att det va fest igår här uppe som vanligt. Det kan la ha varit runt 15 pers här när det va som mest. Det va rätt så chill faktiskt om man jämför med dom senaste veckorna. Tycker det va en lyckad förfest, men det är det å andra sidan nästan alltid när jag fixar dom :D
Att vissa kvastburna element uteblev gjorde ju inte saken sämre precis..

Förutom att min hjärna känns våldtagen så har jag rivmärken över hela kroppen typ. Tack för dom, Linn! ;P
Sen har jag fått en Tap...äh..finne som gör ont som fan också. Varför finns finnar egentligen? Dom fyller ingen funktion. Det gör ju ont att ha dom i sig. Nä, en folkomröstning mot finnar skulle man fixa :P

På Kåren fick man olika band för att visa sin status. Sen kunde man gå på speeddating också om man ville men det va inget för mig då första intrycket av mig inte brukar vara så bra :P
Dansade till lite Flo Rida och Will.I.Am istället! :D
Gick hem en stund innan Kåren stängde och käkade korv stroganoff innan jag la mig..

Idag lär det inte hända alltför mycke om man säger så. Har ju fan inga läxor att tala om så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vi får la se I guess..

Imon blir det iaf gym först och sen sitta och slagga här utanför hela dagen typ i ovven. På kvällen får vi se om jag pallar att gå till Hjärtepuben. Annars blire slappekväll..

Nu ska jag durra bort gårdagen iaf. See ya!

Dagens låt: Scorpions - Rock you like a hurricane



                                                               Utslag? Nix! Linn? Jupps! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0