Grym fest as usual!

Detta inlägget dedikeras till den förmodat väldigt ensamme och sorgliga personen "hmm" (som jag, om jag skulle få reda på vem det är, skulle leta upp och bajja i huvet), som för övrigt påstår att jag är "Sveriges bästa festfixare". Tackar och bockar!

Igår va det lördag och på lördagar kan man inte bara sitta hemma på sin förmodat feta röv och slappa. Istället lät jag min röv först följa med mig till gymmet vid 12. Sedan gick jag hem och städade inför festen som skulle vara 7 som vanligt. Själva festen började inte riktigt förren kvart i åtta typ, men då blev det drag. Räknade inte antalet personer, men om jag skulle göra en estimering skulle jag tro på runt 15 pers, vilket är heeeelt ok! :D
Vi va iaf här och hade grymt kul, tycker jag, tills vi åkte ner till stan runt 12. Där gick vi till Moon. Hängde mycke med Annas kompis Anna (:P), men även med dom vanliga lökarna. Hann till och med med att bugga lite med Jill inne på Moon. Det är fan fett underskattat att bugga! Tycker det är väldigt kul! :)

Vi va iaf där tills det stängde vid tre. Men kvällen tog inte slut där. Några av oss, typ jag, Filé, Anna, Anna, Annas Annas kompis Therese + tre killar, varav en Skotte, gick till en lgh på Gamletull för att efterfesta lite. Tycker det va en helt ok efterfest också. Det enda som saknades va lite mer alkohol. Vi lekte dock lite sanning och konsekvens, vilket va rätt så skoj. Vi bara satt och slappade helt enkelt, exakt som en efterfest ska vara :)

Vi gick hem till Nyhem runt 7. Kom hem och va hungrig som en gnu. Vad fanns det för bot på det? Tortillapizza!!! :D
Det va grymt gott, om man säger så! Sen gick jag och la mig...vid halv 9. Sov till halv 5 idag :P
Sedan gick jag upp och va bakis så att jag höll på att svimma (alkolärr = groggy). En pirra hjälpte lite mot det dock. Fotboll blev det också lite av. Sitter och kollar på spöken nu. Ska upp och gymma imon och sen får vi se om jag messar Johanna och frågar om hon vill hitta på nåt. Skulle va kul :)

Nu ska jag iaf kolla på lite mer spöken. See ya tomorrow!

PS. Gränsen är nådd. Jag är likgiltig.. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0