Hjärtslaget 2009

Ni får fan ta detta inlägget för vad det är: ett inlägg från ett fullt jävla as som är helt slut i hövvet och egentligen borde ligga och sova, men som är så jävla dum så att han sitter och sugger av en gurka framför datan istället..

Fredag: började dagen med gym som vanligt. Sedan har jag fan en minneslucka eller något. Tror iaf att jag va på glasbanken och köpte sprit. Eller så satt jag och sket....vem fan vet liksom!?!? Sedan festade jag typ. Förfest och supa.....typ. Vi va la en hel del folk här uppe vad jag kommer ihåg. Jag kan dock ha fel.....och jag kan ha rätt. Eller....äh, whatever! Vette fan vad jag snarrar om själv asså...
Kåren va iaf jävligt rolig då det va bra musik och folk att dansa med. Tror att vi gick hem vid typ 2. Sen skulle jag, Leo, Filé och Johan och Martin ha efterfest här uppe. Här kommer det som jag bara måste berätta om. Det kräver fan en egen rubrik....

Prank of the Century

Innan vi gick till Kåren, eftersom Filé hade gått tidigare och lämnat sin lgh öppen, kom jag (tror jag iaf :P) på idén att vi skulle ta en flarra soja och hälla ut i hans toalettstol så att det såg ut som att nån hade skitit sönder den....hahahaha..... *hämta andan* ... sagt och gjort; jag gjorde det och la även i lite tacofärs under pappret i toan så att det såg ut som en bajskorv. Vi smetade även in lite papper och hängde på kanten av toan. Här är resultatet:








Haha! Jag avlider av skratt! xD

Nu snabbspolar vi! Vi kommer hem. Philip går in på toaletten. Ingenting händer. Det är helt tyst. Efter typ tre minuter kommer Filé ut. Vid detta laget kan vi knappt hålla oss för skratt. Philip går fram till mig och säger: "va fan har hänt där inne!? Det ser fan ut som om nån har exploderat!" Detta blir för mycke för mig, Johan och Martin. Vi viker oss tredubbla av skratt och ligger på golvet och skrattar så vi skiter på oss nästan. Under iden är Philip helt chockad och allvarlig. Hans kommentarer spär bara på våran skrattattack och jag har aldrig sett Johan och Martin skratta så mycke. Själv kan jag knappt andas. Skrattar nu också! Philip säger: "det e fan skit på locket!" Haha! Obetalbart!!!! xD
Vid detta laget har vi tre nästan avlidit av skratt när Philip säger: "det finns fan bara en person som kan skita så jävla illa! Jocke!" haha! Så jävla bra!!!!! "Tycker ni det e kul eller!? Fan va det kommer lukta! Vem fan ska städa upp den här skiten!?" Vi dör av skratt!

Efter ett tag lyckas vi samla oss och säga till Filé att det bara är soja och köttfärs. Hans kommentar? "Ni är döda! Jag ska avrätta er!" xD
Jag städar upp på typ 5 minuter och det är klart..

Detta är fan det bästa skämtet jag någonsin varit med om. Att han gick på det va helt underbart. Hans kommentarer är helt jävla obetalbara! Så jävla bra! :D

Lördag: bakfull som en röv plågade jag mig till gymmet vid 12. Lyckades gymma nästan lika bra som vanligt iaf. Sedan åkte jag till systemet och sedan till Max och kägade. Sedan började vi typ supa. Va hos Martin och spelade Rock Band. Sedan här ett tag och söp och hade allmänt kul. Sedan, vid typ 11, gick vi till Kåren. Där beställde jag en drink och sedan gick jag upp och satte mig och slappade. Sedan .................................................................... CENSUR ................................................................
...kom jag hem och tog en banan. Ska lägga mig snart. Imon händer säkert något nytt spännade. En sak vet jag iaf; jag e sexig i overall! :D

PS. Personen som i kommentarerna kallar sig "hmm" kan suga min sladdriga, åliga, mumsiga, manliga, formidabla, feta jävla dase! Fuck off med dina sketna jävla kommentarer! .....är du snäll.. DS.

Night!


Kommentarer
Postat av: hmm

mmmm yttrandefrihet

2009-02-17 @ 12:43:16
Postat av: Jocki

På min blogg finns inte det begreppet, din lök! ...... bara för mig! Diktatur, min vän!

2009-02-17 @ 14:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0