Hjärtslaget stundar..

Imon (idag) är det alltså dags för Hjärtslaget igen. Det är, för er som inte redan vet, Halmstads egna studentfest. Jag har anmält mig till ett lag och så i år också, men om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte vad som kommer hända exakt. Jag vet inte om jag pallar att va med på alla lekar och sånt. Men det jag tror kommer hända är att: imon börjar dagen med gym tillsammans med Elias vid 11. Sedan går jag väl hem och käkar något och durrar. Därefter får man la dra på sig ovven igen I guess. Numera prydd av två X framför "General". Sedan tror jag att det blir supa och spela poker här utanför med the grabs....och alla andra (nästan) som vill vara med såklart :)

På kvällen är det väl hjärtepub tror jag men vi får se om jag orkar gå som sagt. Det är ju inte ett måste då förra året va rätt så segt. Men vi får se helt enkelt. Nu ska jag lägga mig iaf. Gym imon som sagt! :D

Natti!

Kommentarer
Postat av: hmm...

wow studentfest

2009-02-15 @ 00:13:27
Postat av: Jocki

Blow me!

2009-02-15 @ 02:17:57
Postat av: Anonym

nej tack

2009-02-16 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0