Min image

Fan! Vet ni vad jag just kom på? Jo, på senare tid har det bara blivit massor av positiva, glada inlägg här på bloggen. Så kan det ju inte va! Jag måste ju hålla uppe min image som cyniker. Vad ska folk annars tro!? :P

Därför har jag bestämt mig för att skriva ett negativt inlägg idag...starting nnnnnnnnnnnnnnnnnnOW!

Eftersom jag är cyniker så stör jag mig på många olika saker. Typ olika sorters människor. Nu finns det dock två sorters människor här i världen som jag stör mig extra mycket på. Kolla här nedan så får ni veta vilka!

- Den första sortens människa jag stör mig på är den neutrala. Personer som aldrig vill ta några konflikter utan alltid vill vara nånstans mitt emellan, vän med alla. Detta är oerhört störande då man abslout inte kan vara vän med precis alla, hur mycket man än vill det. Det är också oerhört fegt att aldrig ta några konflikter bara för att man inte vill bli ovän med någon. Man kan inte leva hela livet utan att hamna i någon sorts konflikt. Nu säger jag dock inte att man ska söka konflikter aktivt, men om en sådan dyker upp ska man först kolla om den är värd att gå in i. Sedan säger man sin åsikt, vare sig man vill gå in i konflikten eller inte. Om det då slutar med att man hamnar i konflikten även fast man inte ville det så är det inte så mycket att göra. Då får man banne mig stå på sig! Man måste fan ha en åsikt iaf!

För vissa personer är detta väldigt svårt och jag är ledsen att behöva meddela er att ni kommer bli besvikna. Ingen tar er på allvar om ni bara backar ur allting hela tiden. Ni kommer inte överleva i den här världen som typ bara består av konflikter. Min poäng? Det handlar bara om en sak: välj rätt sida!

- Den andra sortens personer jag stör mig på är dom som inte kan "släppa taget" om sin familj och sitt barndomshem. Med släppa taget menar jag nu naturligtvis inte att man ska bestämma sig för att glömma bort sina rötter och sin familj. Absolut inte! Jag själv älskar mina rötter och familj oerhört mycket. Det handlar inte om det! När jag säger "släppa taget" menar jag att efter man har flyttat hemifrån, ja, då har man flyttat hemifrån. Det finns väl fan ingen anledning att sitta och längta hem varje jävla dag!? Familjen finns ju fan där den finns! Den kommer finnas där även fast inte du gör det! Man ska inte behöva åka hem varenda jävla helg för att "man saknar sin familj". Töntigt, säger jag! Väx upp för helvete! Att man är hemma någon vecka över jul är väl inget konstigt, men att, som vissa, vara hemma i nästan en månad fattar jag inte hur man orkar med. Är man hemma så mycket så är det väl fan inte konstigt att man får hemlängtan när man är nån annanstans! Då är det ju som att man bor hemma, men är borta lite då och då. Det ska vara tvärt om! Nu tänker ni antagligen: "men om man gillar att umgås med familjen, låt dom göra det då!" Visst, men kom fan inte till mig och säg sedan att ni längtar efter mamma och att ni gråter er till sömns varje kväll ni inte får vara med familjen. Mitt svar på det? "Haha! Och ni kallar er vuxna!?" Som sagt; kommer aldrig förstå mig på överfamiljära personer, men what to do liksom?

Negativt nog?

PS. Vissa personer bör känna sig mer träffade än andra! DS.

Imon är det North London Derby mellan Sp*rs och Arsenal. 14.30 är tiden! Då är jag icke tillgänglig :P

Sen får vi la se vad som händer. Jaja..

Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0