Piratfest ikväll!

Ikväll är det piratfest här hos mig vid 6! Det är dessutom pirattema på Kåren och Happy Hour tills 22, så dit ska vi gå också. Förutom många av dom vanliga som brukar va här, kommer även en drös Mfp:are att vara med (Johannas kompisar). Själv ska jag också klä ut mig och jag lovar att ta en bild när jag är fullt utklädd :D

Förutom detta kan jag bara nämna att Arsenal vann, efter en blänande insats, igår mot Roma i CL. Dock va man ändå lite besviken då Arsenal lätt kunde vunnit med 3, 4-0 om inte Bendtner och Eboué hade varit sånna usla avslutare. Men va fan! Vinst är vinst! Arsenal spelade dessutom fotbollsporr långa stunder och jag blev nästan kåt av att se det :P

Nu ska jag fixa inför festen. Skriver mer imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0