Rödklöver

Det är min favoritlukt, gott folk! Alla som trodde att det va bajs kan alltså sluta tro det :P

Varför skriver jag då om detta? Simpelt; jag har inget annat att skriva om. Har inte gjort särskilt mycke vettigt idag om man säger så. Det enda jag gjort är att skriva klart min seminarieuppgift till på torsdag. Den blev väl ok I guess. Sen har jag fan inte gjort så mycke mer om jag ska va ärlig. Imon ska jag iaf gymma också. Vid 11 med Elias och Martin är det tänkt. Sedan ska jag skicka in min uppgift till min lärare och sedan vette fan. Ingen fest iaf. Har lagt upp en fest på ansiktsboken. Bara att anmäla sig! :D

Nä, vette fan vad jag ska skriva mer. Kan la säga till "hmm", som konstaterar att det råder yttrandefrihet i detta landet, att du har helt rätt, min vän. Men den här bloggen tillhör inte detta landet! Det är min blogg och här bestämmer jag! Om du inte redan visste det, vilket jag betvivlar då du har en skitkorv istället för hjärna, finns det en funktion som gör att man kan ta bort/blocka kommentarer. Kanske skulle ta och använda mig av den? Eller vad säger du, ditt taxöra?

Nu ska jag sova iaf och drömma om rödklöverängar så röda....så röda... :)

Natt!

Dagens låt: Kevin Rudolph feat. Lil' Wayne - Let it rock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0