Seg som deg

Japp, idag är en dag som inte kommer gå till världshistorien som en dag då det hände massa spännade saker. Tvärtom. Det enda jag har gjort idag är att ligga i soffan och glo på fotboll. Jag har iaf haft turen att det varit bra matcher jag kollat på. Resen av kvällen då? Jo, det blir mer fotboll :P Lazio-Milan står på schemat och senare blir det spöken också..

Igår hände väl inte heller så himla mycket precis. Gymmade, kollade på fotboll och på kvällen hittade jag på nåt med Johan, Martin och Filé. Vi hade South Park marathon :P

Imon ska jag gymma, plugga lite och sen vette fan. Vi får la se vad som dyker upp helt enkelt. Allt är rätt så segt just nu och det är tur att jag ska upp till Lottis på lördag i Göteborg å festa. Ska bli kul, speciellt att träffa Lottis igen. Saknar henne :)

Nu ska jag återgå till the life of a couch potatoe :P

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0