Segt NLD!

Jupp, dagens North London Derby (som för övrigt är det hetaste derbyt i världen), va inte mycket att hänga i j-granen. Martin va här för att beskåda det tillsammans med mig innan idag och jag måste säga att det va inte mycke till underhållning vi bjöds på. En idotfällning av Eboué (Arsenal - högermitt) efter 30 minuter gjorde så att Arsenal tvingades spela typ hela matchen med en man mindre. Därför ögde Skitenham bollen mest och Arsenal lyckades inte skapa mycke alls. Nu är det ju dock så att det va just T*ttenham vi mötte och då kan man sätta in elva kollin på planen och ändå hålla nollan. Dom skapade inte ett skit! Fan va Sp*rs suger asså! Stackare som håller på dom!
0-0 blev det alltså och det gynnade fan bara dom äcklen i Aston Villa....när fan ska det vända?

Annars ska jag gymma med Mertin vid 11 imon, men annars är det segt. Kanske fest på onsdag. Vem vet? :P

Nu ska jag kolla på Fotbollskanalen Europa och på spöken. Skriver mer imon!

Dagens låt: tyvärr måste jag säga att det idag är Alcazar - Stay the Night. Eller ja, tyvärr och tyvärr..den är grymt bra om jag ska va ärlig och jag fick nästan en tår i ögat av hur bra den är. Det händer inte ofta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0