Sweet 16

Hehe. Orkar inte skriva något egentligen eftersom jag inte gjort något speciellt idag. Har bara kollat på fotboll och sett på film. The Red Baron närmare bestämt. Filmen va la sådär. Soundtracket va underbart! Älskar sån musik. På tal om musik; jag satt och slö-zappade framför TV:n innan och kom fram till MTV och Super Sweet 16. Det brukar va rätt så lamt med usla artister och sånt på festerna. Den här gången va det dock annorlunda. Det va nämligen Timbalands son som fyllde år och det va minst sagt en fet fest. Förutom Timbaland (som även han sjöng), hade dom bjudit in lite halvdana artister. Inte så mycke att hänga i granen precis......eller, vem fan försöker jag lura egentligen!? Det va Flo Rida, Missy Elliot och Lil Wayne!!!!!! Asså! Varför fick inte jag ha Flo Rida på min 16-årsfest för!!!??? Fan va livet är orättvist! Dom sjöng lite låtar...typ Elevator och Low. Lite smågrymt sådär :P

Ska fråga Flo Rida och Lil Wayne om dom vill komma på nästa förfest...hoppas! :D

Nu ska jag kolla på spöken!

Natt!

Dagens låt: Da Muzicians feat. Mr. Collipark and Ying Yang Twins - Camera Phone (Shake some for the camera, hoe!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0