Två saker

Har egentligen bara två saker att skriva idag. Har nämligen inte gjort särskilt mycke. Va och gymmade som vanligt och desutom har jag käkat pizzafärs, spelat zombies!! med Johan, Cp-Leo och Filé. Leo är ett ägg. Han tror att ordet borttränga är vanligare än förtränga. Har aldrig hört det första ordet innan och han va den ende som gjort det. Aset hade dock rätt. Det fanns ett ord som hette så och det betydde samma sak som förtränga. Aldrig hört cp-ordet dock. Cp-Leo!
Sen kolla vi på American Pie 2 också.

Det viktigaste jag skulle säga är iaf att det är fest på lördag här hos mig. Det verkar bli en fet fest som vanligt när jag anstränger mig lite. Jag är verkligen bra på att övertala folk har jag märkt :)
Det som är ännu roligare är att min sladdriga lillebrorsa, Micael, kanske kommer på lördag också. I så fall ska det bli ännu roligare. Och nej, du behöver inte oroa dig, morsan. Jag tänker inte supa ner honom och lämna honom i ränstenen....NOT! hehe, nä jag bara skoja........or did I? hehe..nä, ska bara slå honom lite... :)

Annars har jag seminarium imon vid 12.15. Ska bli intressant. Ska äga alla noobs i min klass :D

Sen har jag fan inget mer att skriva om så jag tänker lägga ut massa ego-bilder på mig själv som jag tagit dom senaste dagarna. Måste erkänna att jag passar bra i kamerablixt :)

Todel...ho!






Notera att jag lyckas få nästan exakt samma frilla varje dag. Det ni! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0