Yo-ho! Pirates! Yo-ho!

Igår va det alltså dags för pirattemat på Kåren och det kan man ju inte missa. Förfesten kom väl igång runt 7 nån gång och om jag ska göra någon sorts estimering på hur många som va här skulle jag säga runt 11-12 stycken. Det va kul i vilket fall som helst. Till Kåren gick vi vid halv 12. När vi kom dit va det typ jättelite folk inne i caféet, men vi upptäckte sanrt vart alla hade slingrat nånstans. Nämligen in till stora dansgolvet där det va en aning modifierat mot hur det brukar se ut. Förutom att det va en fet plattform (upphöjd) mitt på golvet, fanns det och massa djungelsaker + en stor skärm som visade Pirates of the Caribbean filmer. Det kom också rök på dansgolvet i kombination med grön laser och andra ljus. Det va rätt så maffigt faktiskt. Älskar ljusshower! Själv dansade jag i princip hela kvällen med diverse människor. Va helt slut när jag kom hem sen. Gick och la mig nästan direkt eftersom jag skulle till skolan idag.

Va i skolan innan från 12.15-14 och lyssnade på en föreläsning om den Europeiska expansionen/kolonisationen i världen. Hade det inte varit ett så intressant ämne så hade jag somnat :P

Ikväll ska jag laga carbonara. Ska kolla på lite UEFA-cupen och sedan på Debatt och Uppdrag Granskning. Annars vet jag inte. Har tenta om en och en halv vecka så vi får se..

Till sist ska jag ju också lägga upp dom utlovade bilderna på mig själv som pirat. Se och njut ;)











Utseende: ett par trasiga jeans som jag rullade upp till precis under knäna. En  vit skjorta som jag rev sönder lite och "blodade" ner. En svart bandana med dödskallar på "gangsta style". En tatuering av en Jolly Roger på bröstet. Kajal runt ögonen. Det ni! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0